Nejste přihlášen/a.
Zdravim jsem student 2. rocniku VSB Ekf ale chybi mi 10 kreditu pro postup do 3. rocniku. Navic nemam hotove 3 predmety z prvaku a po treti je mozne zapsat si jen jeden z nich takze ted resim co dal abych se na skole udrzel i treba v jine forme studia ci oboru.. Je realnejsi podani zadosti o opakovani 2. rocniku ze zdravotnich duvodu (cili zapsani po treti 3 predmetu, navic kdyz muj obor v nizsich rocnicich zrusili) nebo podat zadost o prestup na jiny obor opet do prvaku z prezencni formy na kombinovanou? Ci pozastavit studium a? Dekuji za rady
S tím Vaším studiem to bude trochu problematické. Já bych studium ukončila na vlastní žádost a začala studovat znovu (tedy znovu se dvěma pokusy na každý předmět). Docela zírám, že va VŠB máte možnost opakovat předmět potřetí?
Znovu byste tím pádem dělal přijímačky, ale spoustu předmětů by Vám uznali (u nás je to tak, že uznávají 3 roky dozadu a předměty se známkou 1 a 2. Trojky ne.). Takže to studium by Vám nakonec netrvalo zase 3 roky, ale třeba jen 2.
Poptejte se také na studijním oddělení, tam jistě budou vědět, jak se tyto případy řeší.
Nabízí se otázka, co jste dělal do teď? Nechápu dnešní studenty, teprve ve třetím ročníku zjistí, že ještě nemají splněno z prvního. Vypadá to, že jste zkončil, ještě je šance domluvit si rychle zkoušky mimo termín než začne další ročník a ty chybějící kredity získat, ale to už jste měl udělat dávno. Domluvte se na studijním nebo s garantem studia ale vidím to černě, v podstatě jste vypadl hned po prvním roce ale dostal druhou šanci, myslím, že třetí už by byla trošku moc.