Nejste přihlášen/a.
Tento dotaz je jen mementem uvedené známky.
Průměr 4,4 se zaokrohluje směrem dolů. Tedy na 4 ... A samozřejmě snížit se dá pokud do číselné řady přidáme čísla nižší než 4 včetně.
Já nejsem učitel, přesto vím, že matematický průměr je jen malé vodítko pro konečnou známku. Pro příklad; průměr 4,4 můžou být čtyři pětky z písemky a zkoušení a dvojka třeba za hezký obrázek. Zaslouží si takový žák na vysvědčení čtverku?
rubidious, ale dusger má pravdu. průměr je pro učitele jenom vodítkem, a i když ve váženém průměru jsou zohledněné známky různé váhy, tak přesto je konečná známka na učiteli. pokud si dobře vzpomínám, tak v klasifikačním řádku na škole jednoho z mých dítek je uvedeno, že se výsledná známka může lišit až o jeden klasifikační stupeň oproti váženému průměru tím spíš, když průměr 4,4 je tak příšerný, že klidně to může znamenat dvě "velké" pětky z prověřovacích čtvrtletních písemek a pak třeba tři drobné jedničky za vypracovaný domácí úkol, to se pak lehce může učitel rozhodnout pro konečnou pětku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.