Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak nebo spíš pro co se rozhodnout

Od: slonik odpovědí: 1 změna:

Ahoj, jsem studentka FHS na UK, určitě vám to něco řekne, tu školu jsem si docela dost oblíbila, ale zasahuje mě její takový řekla bych největší mínus - pořád nevím, jakou cestu zvolit. Lidé na jiných VŠ přesně vědí, co studují a ani si nemohou vybírat - když je někdo na právech, dělá práva, když někdo na eko, dělá eko, ale já dělám humanitní studia, kde je tak nějak všechno a je na tobě, pro co se rozhodneš. Jelikož v prváku bylo možné se seznámit skoro se vším, udělalo mi to v hlavě ještě větší gulášek. Protože jsme např. dělali eko (ve srovnání např. s eko na ZČU co měli v prváku jsme toho měli o mnoho více) a to mě dost bavilo. Pak filosofii, což je moje největší láska, ale říkám si, zaměřím se na fil. a co ale s ní... pak sociologii, antropologii, psychologii, historii... Vše tak nějak záživné svým způsobem, nejraději do života bych brala tedy tu psycho. Dále tam máme spoustu "okrajových" předmětů, dělám například čínštinu, příští rok chci zvolit komunikaci se sluchově postiženými.

Ale pořád to nikam nesměřuje.

Nevím pro co se na té naší škole rozhodnout prioritně, abych toho jednou nelitovala. Co se týče financí, nejlepší bude asi eko, že?

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

eulalie*
hodnocení

0x

Dobrý den. To je těžká volba. Vybírat byste ale měla s ohledem na uplatnění se na trhu práce. Antropologie je určitě zajímavá, ale kolik antropologů je třeba, že. Jestliže nestudujet eko (ekonomii?) na odborné vysoké škole, tak předpokládám, že humanitní studia Vás na ni až tak moc nepřipraví. Nebo je eko rovná se ekologie? Z této školy asi budete umět od každého něco, ale nic pořádně. Tak se mi to jeví. Profilovat byste se měla na to, co Vás osobně nejvíce baví, k čemu máte největší poměr s ohledem na to, jestli si v tom oboru budete schopna najít zaměstnání.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: