Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Gympl nebo konzervatoř?

Od: pavtumov* odpovědí: 3 změna:

Ahoj.
Právě studuji na gymnáziu(4-leté). Jsem v prváku. Už v 8.třídě jsem se rozhodovala, jestli mám jít na konzervatoř a nebo nejdříve jít na nějakou střední a až potom si dodělat konzervatoř. Nakonec jsem se rozhodla jít na SŠ. A protože jsem nevěděla, co chci dělat šla jsem na gympl. No a teď jsem tam a mám takový pocit, že jsem se rozhodla špatně. Mám strašně málo času na cvičení (hraji na klavír) a strašně mně to štve. Už dlouhou dobu vím, že bych chtěla jednou učit v ZUŠce. Jenže rodiče mi říkali, že absolventi konzervatoře mají málo možností jak se uplatnit. Jenže já i přesto vím, že bych na konzervatoř prostě chtěla jít. A proto se chci zeptat.Co všechno se dá dělat nebo studovat po konzervatoři? Má vůbec smysl dokončit gympl? Nebylo by lepší jít na konzervatoř? A nešlo by to náhodou nějak skloubit dohromady? Např. denní studium konzervatoře + dálkově gympl? Děkuji za odpovědi.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

kepler*
hodnocení

3x

Když ses rozhodla jít na gympl, udělala jsi dobře. Už sis promyslela, jakou bys měla kvalifikaci po absovování konzervatoře a jakou po gymplu? V prvním případě bys mimo uplatnění v hudbě měla kvalifikaci ZŠ, ve druhém neomezené možnosti. Znám pár muzikantů s konzervou i bez a pokud zrovna nejsou fakt dobří, jsou to nuly. Hudba ti vždycky může zůstat jako koníček.

foto
hodnocení

1x