Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Je mi 16 let a studuji v druhém ročníku na gymnáziu. Naše gymnázium je proslavené obtížností studia a to především matematiky a chemie. Jelikož se musím denně věnovat studiu, tak už pro sebe nemám téměř žádný volný čas. Momentálně dělám atletiku, kterou mám pouze jednou týdně (v pátek) po dobu dvou hodin. Na začátku školního roku jsem mluvila s rodiči o tom, že bych ráda přestoupila do jiného oddílu, který má trénink téměř každý všední den. Problém byl ten, že doba cesty tam by byla 30-45 min. Domů bych se tedy vracela pozdě a neměla bych čas na učení. I přesto, že mě to mrzelo, tak jsem se spokojila s cvičením a tréninkem doma. Avšak teď už mě to láká znovu a já nevím co dělat. Sportů, které bych chtěla dělat je ale mnohem více. Už delší dobu mě lákal volejbal, plavání, tanec, nějaká bojová umění, krasobruslení a gymnastika. Jsem smutná z toho, že to všechno bych zkrátka nestíhala a jsem z toho docela špatná. Do toho všeho se učím malovat a kreslit a jednou bych ráda nahrávala covery na youtube. Nevím co s tím mám dělat a už dlouhou dobu mě to mrzí. Prosím o radu! Předem děkuji za odpověd!
Markéto, Váš problém není jen nedostatek volného času, ale také to, že toho chcete moc. Mám podobný problém, tak to znám. Chtěla bych obnovit znalosti němčiny, chodit plavat, udělat si certifikát ze španělštiny, kreslit, hrát tenis, dělat výlety, chodit na trampolíny, naučit se copywriting a content marketing, vyrábět vánoční ozdoby z korálků a drátků a tohle a tamto a ještě... no a pak se večer vrátím strhaná z práce a jsem ráda, že na mě čeká jídlo a postel a ze všeho sejde. Smode má pravdu v tom, že je potřeba vybrat si, co člověk zvládne, a to dělat. Já to neumím, tak snad dopadnete lépe
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.