Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli bych měla nějakou možnost o autoelektrikářku. Nejsem moc taková holka, spíš se od nich hoďně liším, proto se chci zeptat, jestli by to bylo možné. Sice neumím vyjmenovat části celého auta, ale to se určitě rychle naučím. Nemám žádný problém si zamazat ruce, ani nosit těžké věci. Mám velké obavy, že by to nebolo vhodné pro mě, a že mi to nepůjde nebo že se mi někdo bude smát... Prosím poraďte, protože už nemám moc času a zpravovat auto s mým nevlastním taťkou mě baví..
Děkuju, Martyre
Stejně tak je spousta rádoby mistrů, kteří znají jen kladivo, ale ta možnost přípravků nebo počítač jim nic neříká. Ba naopak jsou rádi, že umí telefonovat z mobilu
Je potřeba se přihlásit na obor autoelektrikář na nějaké automobilní škole.
Kód toho oboru je 26-57-H/01
Tady je odkaz na stránku, kde je info o tom
Obávat se nemusíš. Pokud by se ti ve škole nedařilo, můžeš se přihlásit na jiný obor. Je poměrně hodně lidí, kteří po roce studia na nějaké škole začnou studovat jiný obor.
Pokud jste z Prahy, zkuste se podívat na den otevřených dveří v COPTH na Poděbradské, mají tam také autoelektrikáře.
Nebo možná půjdete se školou v listopadu 28. až 30.11.2019 na výstavu Schola Pragensis viz scholapragensis.cz/... kde najdete tuto školu nebo i další, například ve Weilově v Hostivaři, atd. atd. atd.
Elektrické rozvody v autě se moc nekazí a nemusí se opravovat ani instalovat, už tam prostě jsou, včetně autorádia, alarmu, atd, takže moc práce už asi autoelektrikáři nemají, podobně jako už dne nemají práci písmomalíři nebo opraváři psacích strojů.
Možná by se vám líbila práce v telekomunikacích, ústředny, rozvody, atd atd.. zkuste se podívat na obor infoabsolvent.cz/... nebo na stredniskoly.cz/... : Navíc jsou v telekomunikacích dobré platy a perspektiva do budoucna zajištěná.
host: Jste na omylu. Svazky se opravdu kazí a jen u některých značek, kde to odfláknou. Nejsou vyjímkou zelené zaoxidované dveřní konekotry či polámané svazky v průchodkách dveří. Dále vytopené jednotky passatů pod nohama řidiče a nemluvím o radarech, které se musí seřizovat čas od času a v případě nehody, kdy se mění jednotky či svazky se spousta věcí kóduje, aby spolu komunikovala.
Není to jen o drátech. Stejně tak vyčtení pamětí závad a porucha lambdasond či dalších čidel dokáže pozlobit nejednoho autoelektrikáře.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.