Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Učebnice Němčiny pro dosažení alespoň A2

Od: kika® odpovědí: 8 změna:

Dobrý den, ahoj všem,

zkuste, prosím, poradit jakou knihu/učebnici Němčiny vybrat navíc (kromě té povinné - "Němčina s úsměvem"), abych zvládla zkoušky (přesněji zápočty) na VŠ... Jsem naprostý začátečník, který se v životě s němčinou nepotkal (momentálně dálkové studium při práci). Dosud vždy jen angličtina. Do druhého ročníku si musíme vybrat úplně cizí jazyk než v prváku (ANG.). ... proto chci začít už teď o prázdninách alespoň šprtat slovíčka...

Mám zatím vyhlídnuty knihy:

"Štěpánka Pařízková - Němčina pro začátečníky a samouky + CD" (taková zelená kniha) anebo

"Hana Homoláčová - Němčina" pro úplné začátečníky z Nepustilovy jazykové školy.

Pokud máte někdo zkušenosti s uvedenými knihami anebo doporučení na jinou knihu, budu moc ráda za Vaše zprávy.

Díky Kika

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

lmgify
hodnocení

3x

Jiný názor: Ačkoliv si osobně myslím, že v naší situaci v Evropě má němčina po angličtině největší smysl, pro někoho, kdo už anglicky umí a nemá v plánu němčinu dále rozvíjet a aktivně používat, může být zbytečně složitá a odlišná. Doporučil bych spíše nějaký jednodušší, angličtině podobnější jazyk - románský. Zkusil bych (v tomto pořadí):

1. španělštinu

2. francouzštinu (nejhorší je se přehoupnout přes to psaní a výslovnost - jakmile to člověk pochopí, vlastní jazyk není těžký)

3. italštinu (psaní a výslovnost jednodušší než francouzština, ale těžce zaostávající za možnostmi reálného použití francouzštiny ve světě nebo online)

Určitě sleduj hodně výukových videí na Youtube, ať dostaneš jazyk do ucha. Jsou tam od naprostých blbců a začátečníků až po pokročilé. Knížka samotná nikoho nic nenaučí, ale to už asi víš z angličtiny. V těch jazycích se za pár týdnů až měsíců dá při denním hodinovém učení a poslechu videí večer před spaním v klidu dosáhnout B.

hodnocení

0x