Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Měla jsem problémy s jednou učitelkou. Byla na mě zasedlá a někdy mi řekla docela nehezké věci...To už ale nevadí. Nyní jsem přešla do druhé třídy-neučí tam. Ale děje se něco čemu vůbec nerozumím. Každé ráno, co se vzbudím ve mně vyvoláva strach. Začnu se klepat strachem a zvracím, někdy mám i průjmy.
Problém je v tom, že ta učitelka mě maximálně potká na chodbě a nic víc. Všichni učitelé mi vyhověli s tím, že mi dají napsat pár testů na opravení(je to asi jen ze čtyř předmětů) protože viděli, že psychicky v pohodě nejsem. Nemám stach, že bych ti písemky pokazila ale prostě nevím, co mi v tom brání tam dojít.
Navíc pokud tam nedojdu příští týden, tak mě čeká na tři měsíce psychiatrická léčebna a tam úplně nechci. A jelikož mám problémy s chudokrevností, tak je problém když se mi začne motat hlava a jsem malátná. Občas se totiž stane, že se mi začne motat hlava když mám jít do školy.
Prosím o rady. Chci ty dva měsíce dochodit abych měla projitou celou základku.
Dobrý den. Psycholog Vám určitě antidepresiva nepředepsal. To může jen psychiatr. Psycholog si s Vámi povídá a rozebírá problémy. Pokud s odborníky spolupracujete, musíte být trpělivá. Je to běh na dlouhou trať. Pokud nezvládáte však chodit do školy, té hospitalizaci se nebraňte. Je to pro Vaše dobro a je třeba problém řešit, abyste mohla samostaně fungovat v budoucnu.
Co na to vaši rodiče? A co váš lékař?
Tohle musíte probrat s nimi - my vám tady nepomůžeme, i když bychom moc rádi.
Mám jen mamku a ta je naštvaná, že tam nejsem schopna dojít. Nedivím se jí. I mně to vadí ale nejsem schopna ten strach nějakým způsobem porazit. A v pondělí jednu na kontrolu za psycholožkou.
Tak to psycholožce všechno řekněte - včetně toho, že se to mamince nelíbí - měla by jí to vysvětlit.