Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co dělat když neudělám na sš reparát?

Od: tereza1* odpovědí: 9 změna:

Dobrý den, mohla bych se zeptat? Jmenuje se Tereza Zemanová.Je mi 16 let. Studuju první rok střední školu.Obor Aplikovaná chemie.Jak asi všichni víte my jsme už ročníiky co maturují z matiky. Tedka jsme meli vysvedceni dostala jsem nedostatečnou.Opravdu mi ta matika nejde.Chodím na doučovaní, i za tou učitelkou, snažím se opravovat testy všechny.Učitelka mi řekla že to bude asi špatný že to podle ní se nezlepší, takže mám jasný že mě vyhodí.Co mám pak dělat? (jinak vím že to udělají, protože nechce abych si zkazila roky života). Mám si dát ted přihlášku nebo se mám koukat kde na jaký škole mají místo, vůbec nevím co mám udělat. děkuji za rady

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ilska5
hodnocení

2x

I kdyby Tě maturita z matematiky minula, tak je evidentní, že byla chyba jít na střední školu s takovým zaměřením . Na škole byste měli mít výchovného poradce. Většinou je to jeden z učitelů školený pro podobné případy. Zeptej jeho nebo ředitele školy, jak postupovat. Většinou to je tak, že s rodiči vyberete pár možností a navštívíte ředitele těch škol, zda máš u nich šanci, jestli znovu do prváku a tudíž i přijímačky, a co Ti případně uznají. A řešit situaci hned, neodkládat.

tereza1*
hodnocení

přemýšlím, že bych tě chtěla na zdrávku na obor sociální činnost , na tom to oboru se vyhýbá maturita z matematiky já měla na vysvědčení 1,2 a 3 jenom tu nedostatečnou z matematiky,ale děkuji:)

hodnocení

2x
Matematika se dá naučit, mně na SŠ matematika nebavila a nešla, na VŠ jsem fakt tvrdě makal a úspěch se dostavil. Chce to ale pravidelně a několik hodin denně studovat a počítat a na to dnešní mládež nemá "morálku".
Jinak nechci rýpat, ale kromě matematiky máte docela problém i s češtinou...
brambora*