Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nový mistr na škole. Je to v pořádku?

Od: automechanik odpovědí: 9 změna:
Přeji dobrý večer :)
Studuji druhým rokem obor automechanik a funguje to u nás že se na dílná střidame po určité době u různých mistrů.
Teď je tam nějaký nový mistr a ani trochu se mi nezdá.
Nemá se školstvím ani špetku zkušeností protože nám o sobě vyprávěl že 22 let měl živnost a pak že odešel do nějakého servisu odkud šel rovnou k nám. Nemá ani žádnou pedagogickou školu což by měl pro tuto práci ve škole mít.
No o to ani tak nejde, je celkově takový divný. Furt se prochází po dílně a absolutně neví co má zadat za práci takže vždy nouzově vymyslel nějakou výměnu žárovek nebo rozevírání brzd což už jsme většina ty co se o auta zajímáme uměli už před školou.
Pak se mi nelíbí že pár hulvátů od nás tak si z něj dělají dobrý den. Chovaj se jak blbci, pořvávaj na sebe a mluvěj sprostě na celý kolo a jsou až úplně nehorázné drzý a on se tomu všemu jen tak pousmívá. Je mu všechno jedno, z tý dílny se prostě stal zábavní park... Nevím jak mám postupovat, ostatním to je jedno protože nemusí makat ale mě to štve protože se prd přiučím. Ani se mi dikye němu nechce do školy.
Nejraději bych šel za vedoucím dílen a tyhle skutečnosti mu oznámil ale cítím se blbě když bych měl být v roli práskače. Co si o tom myslíte? Jak mám postupovat? Nepřijde mi tohle v poradku.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

10x

Automechaniku, zbabělý nejsi, 90% rádců by tě tady označilo za práskače a dělali by si z tebe legraci ve stylu "bonzovat se nemá, ale nahlásit se to musí" či jak je vlastně to heslo...