Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Má vyučující právo vykázat žáka za dveře?

Od: fannynnek* odpovědí: 122 změna:
Dobrý den
Jednoduše... Je mi 15 let, jsem žákem střední školy v prvním ročníku a po pár minutách uvažování a cca pul hoďky hledání na webu jsem prostě nedokázal najít zda vyučující dané hodiny má vůbec právo vykázat žáka za dveře, a jestli vyučující má takové právo, tak kdy ho muze opravdu vyuzit, ma vubec žák pravo na obranu vůči vykázání na chodbu!?
Prostě a jednoduše jak to celý je ohledně toho kdyz vas pošlou na chodbu

 

 

122 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

12x
avatar elisa24

Proč by nemohl? Udělá to, až mu s dotyčným dojde trpělivost. Co jiného má učitel se žákem, který neposlouchá, dělat?


doplněno 01.12.18 19:13:

Ze školního řádu:

Má vyučující právo vykázat žáka za dveře?
fannynnek*
hodnocení

No, v mém případě se jednalo o lehnutí na lavici během dlouhé nudné řeči během suplovací výuky, peoto mi prislo o vučujícího unáhlené vyhozeni za dveře bez jakehokoliv vyrusovani

Tak přísnější učitel, tak jsi poučen dopříště a budeš si dávat pozor. Také si dovolím lehnout na lavici, jen když je učitel zády.

eskomseznamcz

Nevím o tom, že by nějaký zákon, nebo směrnice zakazoval přednášejícímu vykázat z posluchárny studenta, který narušuje přednášku. Ják znám dnešní studenty, určitě toho bylo více než jen ležení na lavici, ale i to je projev kterým dáváš na jevo, že si přednášejícího nevážíš. Zde také musíš uvážit, kdo koho potřebuje, jestli učitel tebe a nebo ty toho učitele. Učitel udělal dobře a po právu!

 

hodnocení

6x

No,já myslím,že v zájmu bezpečnosti žáka a klidu učitele by bylo lepší nechat ho stát v koutě, případně klečet. Měl by ho na očích a nemusel mít obavu, že se žákovi něco za dveřmi stane . Taky si myslím, že žákům chybí sezení v lavici nebo na židli s rukama za zády v zájmu správného vývoje páteře. Při ležení na stolku se páteř křiví, svalstvo ochabuje, určitě je ochablý i mozek, proto učitel volil tuto metodu , aby žáka ochránil před nežádoucím postižením, / vypadá to, že jsi ležel na lavici už dříve /.

fannynnek*
hodnocení

Zajimave... On nemohl vedet zda lezim v kazde hodine jelikoz byl suplujici a s hrdosti reknu, ze priste z vyuky neodejdu a jeste si pujdu stezovat na jeho naprumerne hrubé chovaní v náhradním vyucovábi ;>
Vsichni sice rikaji ze SŠ neni povinna, to sice oficialně neni, ale s prominutim ve své podstatě k dnešnimu zivotu opravdu povinna je

A jaký příští život máš na mysli? Zdá se mi,že se velmi dobře bavíš.

Víš, já jsem vydedukovala, že onen suplující učitel je opravdu na výši, z Tvého chování odvodil, že na lavici leháš běžně, jen nevěděl,jak se k tomu staví ostatní učitelé. Ukázal , že se nebojí řešit problém / a ten problém jsi vytvořil Ty/, jak by ses zachoval Ty,kdyby Ti někdo dával ostentativně najevo svoje pohrdání, nezájem? Určitě by Ti to vadilo. No, střední škola je v dnešní době opravdu dobrá, ale i v době budoucí budou potřeba řemeslníci, pekaři,prodavačí / i když už někde se lidé obslouží sami i na samoobslužných pokladnách sami zaplatí, ale pak to může vypadat tak, jak psal jeden tazatel nedávno / . Budou potřeba i uklízeči, metaři atd. - střední škola je od toho, aby Tě pokud možno vybavila znalostmi / které třeba za celý život nevyužiješ / ale pomůžou Ti rozvíjet myšlení, vyjadřování a pak by Tě měla naučit slušnému chování, které jsi nestačil pochytit na základní škole a v rodině. Neodsuzuju Tě, vypadá to, že jsi inteligentní a v mezilidských vztazích se vypracuješ na slušného a empatického člověka. Já potkávám ve velké většině takové mladé lidi, těch, těch druhých je opravdu menšina. Nezlob se, že Ti píšu svůj názor, třeba to pochopíš. Budu se těšit na odpověď.

fannynnek*
hodnocení

Dobrý den, popravdě hned ze začátku vám děkuji za aspoň zde jediný vypadajíc rozumný názor, toť zaprvé
Přesuňme se k samotnému obsahu. Mé pohrdáni bylo, ano bylo, ale jak jste zmínila u MÉHO daného prikladu ohledem k vyloučení záka ze tridy, problem jsem si vyprovokováním nezpusobil sam, ucitel uz jen se zaky od prvni chvilky jednal povýšeně, ano ma mit autoritu, tu já aji nekolika pedagogum respektuji zcela vazne, ale jeho jednani se mi nelibilo a behem vyuky jsem usoudil, ze lepsi moznost nez si lehnout a pri relaxu poslouchat jeho reci opravdu neni... Jeho jednani nebylo podle mého nazoru v dnaou chvily adekvatni, ale obavam se ze daný pedagog je az na nekolik hodin vypisovani a ohledně mě v jinych komentarich jsem se ke svym chybam mozna né jasně, ale minimálně vyjádřil, chyba urcite byla i na mé straně, jinak by byla rovnou celá trida vyloucena a jednoznacne uznavam, ze ucitel na me nijak nebyl zasednutý...
Jak jsem rekl tento MUJ problem jsem puvodně ani nrvhtel zmiňovat či resit, jak si zde par naivnich lidi bezduvodne mysli... Timto bych chtel i ostatnim lidem rici, ze kdybych chtel resit moji osobni zkusenost s prpstorem za dveřmi, mnou a ucitelem tk jednám ta, ze bych se sel vyplakat k psychologovi, jelikoz komentáře co se zde pohybuji jsou az komické... Dekuji

Stát nebo klečet v koutě je trest, který snižuje důstojnost žáka. Takové tresty jsou zakázané, i když připouštím, že jsou účinné. Vykázat žák na chodbu (podle mě) útokem na důstojnost žáka není, ale učitel nese za žáka odpovědnost i po dobu, kdy je na té chodbě. A tam může žáka napadnout všelico a to je pro učitele podle mě dost velké riziko.

 

hoststary*
hodnocení

5x

Berte to tak, že je to velmi mírné upozornění žáka na nevhodné chování nebo vyrušování při vyučování. Nikde o tom není žádný zápis, žádná důtka třídního učitele nebo dvojka z chování, nebo dopis rodičům. Je to velmi lidský přístup od učitelky nebo učitele, aby si žák odfouknul, vychladnul a srovnal si v hlavě své provinění a pak se v klidu zařadil a už neblbnul, jinak hrozí opravdové kázeňské tresty, které školní řád má. Oceňte nadhled učitelky nebo učitele, jednou na něj budete vzpomínat v dobrém.

Podobně lidský je učitel který místo dvojky z chování za porušení zákazu kouření ve škole dá žákovi za trest napsat stokrát nějakou větu, třeba že kouření mládeže ve vývoji jim kazí zdraví.

fannynnek*
hodnocení

No... Když si vemu svůj priklad. Výuku jsem zadnyma hlasityma výlevama nerusil, nebavil jsem ba naopak jsem v klidu lezel na lavici a poslouchal suplovaci vyuku temer o nicem... Nahle se ucitel rozzuril rekl ze v jeho vyukach nikdo nebude "spat" a ze mam ihned jit za dvere... Kdyz jsem se tázal proc, nedostal jsme odlovědi do teď
makarenko
Já ti dám odpověď: co myslíš je slušné, když jeden k tobě mluví a ty u toho ležíš, popřemýšlej.
fannynnek*
hodnocení

Střední škola není od toho, aby mě učili, jak se mam chovat ke společnosti to je zaprvé...
Za druhé je normalni, aby vam nekdo daval trest i kdyz, nijak nic nerusite neboli, nerusite vyuku?
Za třeti...byl to suplující ucitel, poslouchal jsem ho, muj nazor je stejny, nemel duvod me vyloucit a priste ze tridy neodejdu...

Až budeš v zaměstnání na schůzce - ať už šéf mele bůhvíjak dlouho a bůhvíjak nudně - ležet na stole, tak uvidíš, že Tvá funkce ve firmě dlouhé trvání mít nebude.

Podívej se na to takto: ležením na stole dáváš najevo, že tě projev dané osoby nezajímá, nudí, nehodláš mu věnovat pozornost. Můžeš tvrdit, že jsi učitele poslouchal, ale Tvé jednání dává najevo opak. Učitel Tě tedy ze třídy vyloučil, jelikož když už neposloucháš, tak můžeš klidně být venku a on se aspoň na tu urážku nemusí dívat. Protože ležet na stole při výkladu je urážka, ať si myslíš cokoliv. Až budeš někdy mluvit ke skupině osob, pochopíš to. Pochopíš, jak působí každé neskrývané zívnutí, každé otočení očí v sloup, každý pohled, který prozrazuje, že Ti dotyčný nevěnuje pozornost. Je to urážka.

Takže jestli jsi buran, tak jím zůstaň a příště třídu neopouštěj. A jestli nejsi, tak víš, co příště dělat ;)

fannynnek*
hodnocení

Buran... Buran neburan, ke skulině jsem už jednal. Popravdě za mě když předkladam kvalitni vyklad tak buď by měl byt takovy, ze s okolim kompletně komunikuji nebo si ho kompletně nevšímam a jedu si svoje, prece jen je to jejich chyba, ze neposlouchaji... Z dané látky MA PRAVO si mě v pristi hodine vyzkouset nebo dokonce rovnou a ja bych s tim problem nemel, jak rikam... Obavam se, ze doby se mění a slusne vychovani mirne obchazi i pedagogy, jakožto, ze mi rikaji ahoj nebo dokonce nepozdravi...

 

hodnocení

5x
avatar martincakl
Chlapče zlatá.. Má právo, nemá právo..
Kdybych byl Váš zaměstnavatel a Vy jste si na jednání lehl na stůl, tak Vás nevyrazím za dveře, ale z práce.
Ovšem, jistě byste se odvolal až do Bruselu a možná si i přivedl maminku.
fannynnek*
hodnocení

Nechápu vás teď...
Jak je vubec možné srovnávat supluvanou hodinu s pracovnim pohovorem?
lidus*

Martine, to si buďte jistý, že by si stěžoval ale na druhou stranu zase byste byl v tv a určitě aspoň na dvou programech.

No vidíte, rozčilovat se umíte..
Ještě chápat smysl psaného textu.
Nepsal jsem nic o pohovoru, nýbrž o jednání.
A že byla hodina suplovaná? A co jako? To Vás učil školník, uklízečka, nebo popelář z ulice? Ale i kdyby ano, tak se nechovejte jako dacan, ale jako slušný člověk.
fannynnek*
hodnocení

Aha takze si mám brát z vašeho dospělého slova to co mě na základce 9 let ucili nedelat
Jednoduse az mi priste ucitel rekne misto jdi za dveře, skoč z okna, jednoduše pro spokojený lid skočim z okna a nebudu zde označován za spratka, haranta a nevychvaného :)
Vy se vykašlete na školu, nemá pro Vás smysl.
A až se půjdete někam ucházet o práci, vytiskněte si toto diskuzní vlákno a dejte ho přečíst potencionálnímu zaměstnavateli. Pokud budou Vaše názory neměnné, tak jděte rovnou na ÚP, protože Vás nikdo nezaměstná.
Ale jste ještě v pubertě, šance na změnu ještě je.
fannynnek*
hodnocení

Kdyz dovolite, nerikejte mi co mam delat :>
Víte já opravdu pujdu kamkoliv, kde nebudou hlavně lidi jako jste vy...
Víte, vy jste mi to tak usnadnil, jen doufam, ze ucitele nikdy nebudou delat se vší úctou paličatí lidé jako jste právě vy...
sanny*

Promiňte pane Martine, ale vaše chování mi příje velmi nedospělé. Tento chlapec slušně žádá o radu a vy zde tropíte takovou scénu. Jde vidět, že nemáte v oblibě dnešní generaci, ale musím vás ujistit, že byla vaše odpověď v celku neslušná a zbytečná. Vaše vzdělání není asi moc kvalitní. Pokud o dané věci nic nevíte, být vámi příště radši ignoruji dotaz. A jen vám chci poradit. Příště mladé lidi neurážejte. Jsou to přeci jenom naše budoucnost a rozvíjejí se tak jak mi rozvíjíme svět. Ať jsou jakýkoli je to i naše vinna. My je vychováváme i když to nejsou naši potomci.

 

krtek66
hodnocení

5x

další z uplakaných moderních děcek co neznají povinosti, ale jen svoje práva?.. To je tady furt dokolečka...*modla* Tady ta generace mě začíná tím dál tim víc štvát...když to řeknu slušně...frut mají s něčím problém

sanny*

Chovají se tak jak to vidí u nás a u svých přátel. My jsme je to naučili. My jsme ji dali možnost býti takovými jaký jsou. Je pravda, že dnes je ta generace opravdu jiná, ale berte to tak i svět je jiný. Nejen mladí mají s něčím problém. Kdyby se nedělo to co se děje dnes, vraždy, znásilňování, útoky, možná by takový nebyli. A však i tak je to naše vinna.

 

ladinpraha*
hodnocení

4x

Má žák právo rušit učitele při výkonu jeho povolání? Mají ostatní žáci povinnost snášet vyrušování a odvádění pozornosti od výuky? Učitel má právo učinit takové opatření, které není v rozporu se zákonem a to vyloučení za dveře určitě není. Žák má právo si stěžovat, ale až poté, co splní příkaz učitele. Stejně jako na vojně nebo kdekoli v zaměstnání.


doplněno 01.12.18 19:15:

Učitel učí a má právo na to, aby jeho úsilí byla věnována patřičná pozornost. Ten, koho to nezajímá a navíc to dává ostentativně najevo, nemá ve třídě co dělat.

fannynnek*
hodnocení

No spíše každý žak a dokonce člověk ma velice prastaré právo a to právo na vzdělání...
Žák nema pravo rusit vyuku samozrejme
Ale kdyz dam svuj priklad...
Jednoduse jsem lezel na lavici a poslouchal ucitele, nic vic... A byl jsem vykazan za dvere, vyuku jsem nerusil a ucitele jsem poslouchal tak nevim jakej byl duvod me vyhodit

 

jurajjuraj*
hodnocení

4x

skoda ze dnesni ucitele nemaji pravo dat zakum par facek, hned by to na skolach jinak vypadalo

fannynnek*
hodnocení

Vypadalo by to tady jako za komára...
makarenko
Co ty víš o komárovi,povidej
fannynnek*
hodnocení

Obecně platí, že komáři rodu Culex bývají méně nápadní, než ti řazení do rodu Aedes, a jsou světle hnědě zbarvení. Dosahuje délky 0,5 cm, zadeček směřuje dolů k podložce, když však samice saje, směřuje téměř vodorovně. U samic upoutá dlouhý sosáček sloužící k příjmu krve. Určování druhu je komplikované,[2] tento má poměrně dlouhý sosák, chlupy na tykadlech (samci více, samice méně), zadeček je pokryt šupinkami.
Nemáš zač čmoude ^^
jurajjuraj*

je ti 15 a ohanis se tady komunistama? jsi k smichu

culdabulda1*

- no jo - výsledek "pokroku" a inkluze - co byste očekával ... - blbý je, že už se to asi nedá zvrátit !

jurajjuraj*

zvratit by se to dalo , pokud by se rodice vic starali o svoje deti, par facek doma a bude vedet jak se ma chovat, ale pokud sedi jen v praci, pripadne jsou taky nevychovani tak nemuzeme od decka cekat zazraky

fannynnek*
hodnocení

Zameťte si pred vlastnim práhem dekuji

 

hodnocení

4x

Povaleč a ještě drzej - dej se na politiku!

fannynnek*
hodnocení

Dekuji za radu, ale otazku jste nezodpovedel, mozna byste k politice take mel směřovat, preci jen to take tak delaji

 

hodnocení

4x

Učitel se zachoval neopatrně, nediplomaticky *frajer*. To já bych tě nechala prospat a při nejbližší příležitosti bych si tě přezkoušela z toho, co bylo ve výkladu. Na to učitel právo má.

A kdybych náhodou ve vaší třídě nic normálně neučila a jen tam suplovala, tak bych známku předala správnému vyučujícímu.

Jenže tohle všechno není o nějakém právu x neprávu, je to o slušném chování, o respekt k autoritě.

 

culdabulda1*
hodnocení

4x

zajímalo by mne, na co má tedy vyučující vůbec právo?...

fannynnek*
hodnocení

Rozhodně, prezkoušet z dané látky, napomenout, dále resit důtky,
Práv má hned několik, dokonce více než jsem zde urcite napsal

 

hodnocení

4x

@fannynnek - Nenechte se sebou vyjebávat a prosaďte si svou pravdu jinak si tu svou prosadí nekdo jiný...
Nebo taky "svoboda jedince končí tam, kde začíná svoboda jiného".

Vy se domníváte, že se můžete svobodně válet po lavici, čímž ovšem omezujete svobodu učitele učit bez rušivých elementů - třída bude sledovat "povaleče" a kantorovu reakci na něho spíš než výklad. A protože se jedná o zcela jasně nerovnoprávný vztah, má učitel právo si klid pro výuku zajistit jak uzná (v určitých mezích) za vhodné.

Hodláte-li argumentovat tím, že ona nerovnoprávnost je špatně, pak se smiřte s ním, že s podobně nevyváženými vztahy se budete v životě setkávat i nadále - nadřízeným v zaměstnání počínaje a třeba revizorem nebo příslušníkem policie konče.

Otázka zněla myslím celkem jasně a to zda-li má vyučující jakési právo žaka vyloučit. Moji "nekázeň" bychom vubec neměli rešit
Ale to se mýlíte, žáku - vaše "nekázeň" byla ten spouštěcí moment vyloučení z vyučování. Pořád si totiž neumíte, či spíš nehodláte, připustit, že bez ní byste za dveře poslán nebyl.

 

hodnocení

3x
avatar bruno2

Já ti vůbec nerozumím. Ty jsi položil otázku, řada rádců ti odpověděla v podstatě ve stejném duchu, ale ty nechceš jejich názory vzít na vědomí, stále tu prezentuješ svou pravdu. K čemu tedy ta diskuze je? A proč ses tedy ptal, když máš na problém svou odpověď?

fannynnek*
hodnocení

Pardon, ale odpovědi jako:"mrl by mit pravo te vyliskat" a tak dale pro mě neni odpoveď...
Jsem se ptal na skutečnost zda má právo me vyhodit a zda ja mam pravo se vuci tomu bránit... Odpovedi na to zni... "jsi nevychovanej spratek"

 

hodnocení

3x
avatar amper

A já se můžu divit, že nejde sehnat lidi použitelné na práci.

S tímhle materiálem bychom to tedy vyhráli.

Panekomarjá Podsrpenská, vidíš to, no, vidíš to?! *modla*

Co s prací? Je mladý, hledí kupředu. Trénuje na uprchlíka ..

 

culdabulda1*
hodnocení

3x
k zamyšlení - nejen pro fannynnek : parlamentnilisty.cz/... Kurase mladá generace nevěstí pro západní civilizaci nic dobrého: "Teď se nám narodila generace sněhových vloček, tedy ustrašených a rozmazlených slabochů. Těch je plná Amerika a zejména univerzity. Lidí hroutících se pod jakoukoli nepřízní osudu, překážkou či nelaskavostí. Je produktem prosperity, dlouhotrvajícího míru, pohodlnosti a nárokovosti čili žije v přesvědčení, že má na všechno právo a nárok, aniž potřebuje plnit nějaké povinnosti."doplněno 10.12.18 19:48: Přidám ještě jeden postřeh z naší společnosti : parlamentnilisty.cz/... demokratické, inkluzivní a multikulturní školství prosáklé propagandou sexuální úchylnosti a boje proti vlasti a rodině vyprodukovalo z 80 % nepoužitelnou generaci, která je fyzicky i morálně slabá, technicky neznalá, zdrogovaná, nemá žádnou motivaci a většina z nich pomalu neumí číst, zato umí místo logického myšlení pouze šmrdlat po tabletu...

 

fialka2
hodnocení

2x

Jsi v 1. ročníku a patřičně hodně důležitý. Zajímá Tě právo učitele - ale mladíku, co Tvoje povinnost ! Považuješ za slušné při výuce /ať je to suplování/ ležení na lavici? Vy jste tak otřesná generace - pardon fracků - jen Vaše práva, Vaše práva. To zní opakovaně ze všech koutů. Ale ta druhá strana mince je respekt, úcta, tolerance atd. atd. To Vám prostě nic neříká. Za našich dob, by jsi třeba schytal pár facek a byl rád, že jen to.

Začni trochu přemýšlet a chovat se jako inteligentní student.

fannynnek*
hodnocení

Panebože, ano práva, práva...
Netusim kolik vam je, ale zajimalo by me jak byste napriklad jako rodic reagoval na sve ditete rikajici vam, ze byl bezduvodne vyhoštěn z výuky, za mě to bylo jednoduše bezduvodne, to vazne dneska je takový hřích si lehnout na lavici?
Za vaší generace, to zde, ale taky nějak vypadalo co si budem a kdyz jsme u toho tělesný tresty byli možná pravě z tohoto duvodu zrušeny...
Za další... Moje povinnosti jsem v dané hodině splňoval, nikde neni napsano ze zak nesmi lezet na lavici... Natoz ze me muze vyhodit za dvere
rea

Také neni ve školním řádu napsáno že se při výuce nesmí štourat v nose a nebo drbat na zadku, tak to budeš dělat?

hoststary*

fanýnku, v úvodu jste psal, že vám je 15, jste ublížený a teď to podle vašich slov a způsobu konverzace, včetně slovní zásoby a formulací vět a myšlenek vypadá, že jste dospělý provokatér, což se vám povedlo. K dnešnímu dni již 77 reakcí na váš plačtivý dotaz, jak se k vám učitel ošklivě chová.

Nemá cenu se s vámi dál bavit, ale vaše tém vzbudilo nebývalý zájem a pokud děláte nějaký výukum veřejného mínění, máte materiálu na celou diplomku.

fannynnek*
hodnocení

Dobry den
Opravdu mi je 15 a nekolik odpovedi je zde jelikoz lidé komentuji :>
Kdyz jsme u té slušnosti tak mezi ni patri i odpovidání pokud vim

 

hodnocení

2x

Asi takhle, chlapče - choval jste se jako malej harant, tudíž tak s vámi bylo zacházeno.

fannynnek*
hodnocení

Asi takhle ženská/chlape
Jako zadnej harant jsem se nechoval
A kdyz uz jsme u toho, u vas asi vyuka slusneho chovnai selhala vice nez u mě, kdyz dokazete konstatovat takove blbosti bez uvážení
Pěkný den

Synku, vy to v životě nebudete mít snadné...

 

spratek
hodnocení

2x

Dobře se bavíš, že? Být můj syn, dostaneš doma pořes držku, zabaven by byl mobil a zarach na hodně dlouho. A o kapoesné bys mohl požádat až by se to v hlavě rozsvítilo.

fannynnek*
hodnocení

Pardon, ale já jsem zde ten co pokládá dotaz :)
Váš bohužel či naštěsti nebudu, také, kdo by s prominutim chtěl byt synem rodiče co nenecha projevit své dítě nazor...

 

hodnocení

2x
Ještě dodatek,již jsem Ti odpovídala , pak odcházím do práce. Myslím, že s Tvým chováním to dotáhneš daleko, nejspíš se uplatníš v politice nebo jako podnikatel, ale ne ledajaký, víš, co chceš, umíš se ozvat, bránit, nebereš příliš ohledy na druhé, jsi středobodem vesmíru a máš ostré lokty. Umíš všechno okecat, nic si nenecháš líbit, všichni se mají chovat, jak Ty chceš. Možná při osobní konfrontaci bys byl schopný přesvědčit ostatní o své pravdě, i kdyby to pravda nebyla. Umíš argumentovat, i když zpočátku oponenti nesouhlasí, nakonec Ti dají za pravdu. Chlapče, rodiče máš na háku? Pokud Ti můžu poradit, nedej se, vy mladí to budete mít těžké, máš nejlepší předpoklady PŘEŽÍT.

Čekám od Tebe smysluplné vyjádření,jestli jsi opravdu tak sebestředný, možná narcistický, jak se tady prezentuješ. Docela mě Tvoje odpovědi baví. Ráda bych pochopila, kam až můžeš zajít. nezmiňuješ se o rodičích, jak to vidí oni? Určitě s Tebou souhlasí, možná si už na učitele stěžovali , nebo naopak, nic jsi jim neřekl a učitel je na takové výši, že se nesnižuje k psaní poznámek apod. , protože pohrdání žáků jím je mu někde ...a zvlášť Ty. Nestojíš mu za to, aby se Tebou dál zabýval, když pouze supluje. Možná by se suplování mělo odbourat a žáci by měli nahradit chybějící hodiny až tehdy, když bude přítomný vyučující, který Ti polehávání na lavici toleruje. Je to docela legrace se snažit pochopit cizího mladíka, který zkouší, kam až může dojít a co si může v životě dovolit. Těším se na Tvoji odpověď.

fannynnek*
hodnocení

Ahhh stručně opět.
Kdyz nahledneme do meho soukromi
Rodice mam rozvedene
To znamena trvaly pobyt u matky a stridava péče u taťky
Ne opravdu, ucitele rozhodne neresim tak, jak to vypada. Puvodne nemel byt vubec resen, byla kladena jina otazka ohledně školy než muj daný priklad za dveřmi...
Moje matka jako par jedincu zde by nejradsi podporovala tresty tělesne... V tom s ni nesouhlasim, ale je to natolik normalni matka ze se v nazorech respektujeme.
Víte ono je to prosté a pokud se bavíme o nejakych mezích spolecnosti muzu vam rict jako kluk v pubertě jen jedno.
Jsem zak, dite, syn a nekolik dalsich veci... Ale vse to ma semnou jednu věc spjatou a nema byt prezentovana jako narcisticka nebo sebestředna
Nenechte se sebou vyjebávat a prosaďte si svou pravdu jinak si tu svou prosadí nekdo jiný...
Nedává to nadále smysl?
Dobrá... Pravda nikdy neni pravda ;>
Hezký den

No,myslím,že už nikdo neodpovídá,teď bys měl napsat pravdu, kolik VÁM je let a dotaz se týká Vašeho syna nebo jste onen učitel? Pokud jste onen učitel,řešila bych přestupek jak jsem psala dřív a pokud jste otec, tak bych asi synovi vysvětlila, že ležet na lavici není vhodné a pokud by syn byl tak chytrý, že by se ve škole nudil, všechno znal , snažila bych se,aby si udělal zkoušky a nastoupil zrovna do vyššího ročníku. Pokud je opravdu tak inteligentní, možná by to za pokus stálo. Divím se,že jako otec jste jeho inteligenci neřešili dřív, mohl navštěvovat školu, která by ho podporovala v růstu a už dnes mohl být úplně někde jinde, i kdyby měl studovat v zahraničí. Přeji krásné vánoce.

 

liska5
hodnocení

2x

My, jako kantoři, jsme to nesměli od doby, kdy si vyhozený synek usmyslel vylézt z okna na chodbě na okenní římsu v 2.patře. A pokud jsem někoho vyrazila z tělocvičny, tak jsem za ním poslala někoho z těch, co necvičí, aby mi ho "pohlídali". Často jsou ti vyhození vzteklí a ničí / rozkopnutá zásuvka, uražená klika, prokopnuté dveře/, tak aby byli svědci při řešení náhrady škody. Nebo utečou a tím vyděsí učitele, který za něj zodpovídá. Na každé škole je to jinak. Školní řády se liší, podstata je stejná, ale každá škola má svá specifická pravidla už třeba proto, že je to pavilonka, nebo má jídelnu či tělocvičnu jinde... Já bych klukovi navrhla, ať jde jinam na školu. Já mu opakovaně jeho chování nebudu tolerovat. A řeknu Ti, že to stojí strašně sil a že sakra přemýšlím, abych byla fér.

 

juras22
hodnocení

2x

Ve svém věku víš dobře, jak se máš ve škole chovat. Nebo je to tak těžké a nevydržíš to? Abych byl upřímný, tělesné tresty měly něco do sebe a fungovaly více než poznámky. Za naší doby se s tomu říkalo "mateřské pohlazení", bylo to rychlé a účinné. Platilo to na všechny sígry a ve třídě byl klid.

 

hodnocení

2x
avatar ildika

Učitel nesmí nechat neplnoletého žáka někde bez dozoru - je to porušení bezpečnosti. Kdyby se něco přihodilo, bude z toho mít velký problém, jelikož za žáka odpovídá. Druhá věc je slušné chování - pokud někomu dáváš ostentativně najevo, že tě jeho pracně připravený výklad nudí, není to skutečně nic příjemného (a nemysli si, že ti to např. v zaměstnání budou nadřízení tolerovat - opravdu ne).

-------------------

ucitelskenoviny.cz/...


doplněno 04.12.18 22:36:

9) V rámci bezpečnosti žáků se učitel nesmí vzdalovat během hodiny ze třídy. Vzdalovat se může pouze v případě, kdy je zajištěn náhradní dohled jiným učitelem či dospělou osobu (zdravotní důvody). Uvolňování žáků na WC řeší školní řád.

Rozhodně nelze z kázeňských důvodů vykázat žáka ze dveří, kde by byl bez dohledu. I tzv. nechávání žáků "poškole"(i po škole) je velice nebezpečné a učitel si musí vždy své kroky pečlivě promyslet. O této skutečnosti musí být předem (podle vyhlášky o základní škole 2 dny předem) informován zákonný zástupce žáka. To z toho důvodu, že by se jednalo u žáka např. o prodloužení délky výuky, změnu rozvrhu. A to legislativa nepřipouští. Pokud je to nevyhnutelné a nejde toto opatření předem rodičům sdělit, je nutné je alespoň kontaktovat ten den telefonicky a vše projednat i s vedením školy. Doporučuji raději tyto kroky nepodnikat.

10) Náležitým dohledem není možno rozumět nepřetržité sledování, ale dohled, který je přiměřený okolnostem, zejména věku, zdravotnímu stavu, vlastnostem a chování nezletilého žáka, v neposlední řadě i místem pobytu (ve škole, na chodbě, venku, na hřišti, na horách atd.).

Veškerá tato činnost směřuje k jednomu cíli – předcházet škodám a to nejen na zdraví, ale i na majetku. Dojde – li totiž ke škodě, pak se především zkoumá, zda osoby, které jsou povinny dohledem, tento náležitý dohled nezanedbaly a řádně plnily.

8zs.ln.cz/...

 

hodnocení

2x
avatar libor007

Pokud okupuješ desku lavice - předpokládám, že jako člověk s vlastním názorem na vyučujícího ještě s přídavkem protaženého xichtu, je to pro něj - ač se to nezdá - velmi urážlivé. Mimochodem, když jsem byl naposledy na školení v práci, byl tam kolega s podobným problémem. Přednášející mu zcela profesionálně nabídl možnost v klidu odejít. Tedy za předpokladu, že vedoucímu rozumně vysvětlí neomluvenou abscenci. Pokud jsi dostatečně chápavý(což dle dotazu pochybuji), ignorující kolega by šel bez peněz domů a příště už by taky nemusel chodit do práce vůbec... Pokud se domníváš, že nemusíš věnovat výuce pozornost - vyvedu Tě z omylu. Pokud učitel bude produkovat budižkničemu, klesá škole kredit a z toho následující komplikace pro školu i ostatní žáky.

 

makarenko
hodnocení

1x
A právě proto chybí tady pro takové...ZVS a hochu neboj ty to v životě nebudeš mít lehké,karma tě dostihne
fannynnek*
hodnocení

Popravdě si mě naštěstí dostihla...
Učitel se mi ke štěstí na konci výuky šel mockrát onluvit, ze jeho chovani bylo prehnane a ze si nemam rozhodně nikam chodit stěžovat...
Logicky mi doslo jinak by neuzivil rodinu :>
makarenko
Teď ses prozradil, dělál sis z nás prdel
fannynnek*
hodnocení

Prdel si nedelam, proc bych si mel delat prdel?
Pouze s tebou argumentuju, tak jak ty argumentuješ semnou...

 

lidus*
hodnocení

1x

Nejsem si stopro jistá, jestli je toto platné, ale našla jsem na jakémsi foru maminek .
msmt.cz/...
(6) Žáka nebo studenta, který hrubým způsobem nebo opakovaně narušuje průběh vyučování, může pedagogický pracovník školy vykázat z vyučování v dané vyučovací hodině. Ředitel školy může žáka vykázat z vyučování i na dobu několika vyučovacích hodin v tomtéž vyučovacím dni. Nezletilému žákovi, který byl vykázán z vyučování, určí ředitel školy náhradní způsob vzdělávání v době, na kterou byl žák z vyučování vykázán, a zajistí nad ním dohled. Ředitel o vykázání žáka z vyučování informuje zákonné zástupce a v případě potřeby postupuje v součinnosti s příslušnými orgány sociálně právní ochrany dětí popřípadě dalšími orgány.

Také je podmínečné a okamžité vyloučení, to znamená, že učitel volá rodiče a ti jsou povinni si pro dítě bez odkladu přijít, nemůžu najít jak je to přesně.

Učitel se ti šel omluvit?Za co? Jsi nevychovaný spratek a bohužel každý druhý dnešní student je to samé a ještě má bohužel většina nesoudné rodiče.

Igor Hnízdo by se měl rychle vrátit.

makarenko
Je to fake, dělal si z nás prdel
fannynnek*
hodnocení

Zadnou prdel si nedelam
fannynnek*
hodnocení

Dále nekd ejsmeo take videl ale je to myslim z roku 2010 mozna míň nemýlím se?
makarenko
Jo učitel se ti pak omlouval:))
fannynnek*
hodnocení

Tak si nevěř, opravdu po vyuce prisel a rekl ze jeho chovaní bylo nadrprůmerně výbušné a neukázněné, ze si z toho nemam delat horkou hlavu a nikam s tim nechodit :>
Nevim zda tenhle dotaz byl pokldan proto abys resil skutečnost, nebo aby jsi jsi resil skutecnost práv ucitele ;>>
makarenko
:)) změň pohádku

 

makarenko
hodnocení

1x
A jestli je to pravda tak tohle by jsi mi udělal jen jednou,pak bych ti v soukromí přetáhl obličej na druhou stranu hlavy, kámo, slušnost v apatyce nekoupíš
fannynnek*
hodnocení

Peijde mi to prostý... Ta vaše generace je stále středověk co by nejradsi vse resil tělesnyma trestama, pardon ta má by už radsi diskutovala místo nasílnosti :>>

 

hodnocení

1x
avatar dabel

pokud se žák chová jak nemá má nejen právo ho vykázat ze třídy ale měl by mít právo mu dát pár facek

respekt k učiteli musí být

fannynnek*
hodnocení

Nikde jsem nerekl, ze ho nerespektuji

 

blanka33*
hodnocení

1x

Moje odpověď je - ANO, učitel právo má.

"No, v mém případě se jednalo o lehnutí na lavici během dlouhé nudné řeči během suplovací výuky."

Co si myslíš? Že učitele baví vyprávět několika minutové přednášky? Ne, ale vypráví je, aby Vám výuku nějakým způsobem obohatil.

Je to neslušné. Učitel se snaží, abyste látku pochopili a co uděláš ty? V pohodě si lehneš na lavici. A teď si představ, kdyby to bylo naopak. Učitel by řekl: Tady máte práci a já se zatím prospím. *zed* Z toho bys asi nadšený nebyl, že? Ale ty to povolené máš. Ty si klidně můžeš polehávat na lavici. A ještě před zraky učitele, abys ho naštval. *ee*

Zeptám se: A ty máš právo lehat na lavici, během vyučovací hodiny? Nemáš.


doplněno 02.12.18 20:17: Fannynnek - Opravdu? Ty bys byl spokojen s tím, kdyby učitel zadal práci, které nerozumíš, řekl, že to máte na známky a nestaral se o to, jestli to chápeš, či ne? To bys chtěl? Tak to tedy znamená, že ti na škole nezáleží, tím pádem nechápu, proč si stěžuješ, když ti to je vlastně jedno. *nevi*
fannynnek*
hodnocení

Popravdě kdyby mi zadal práci a lehl a spal byl bych více než spokojený s jeho jednáním

 

hodnocení

1x

Film -Obecna skola -a 2m rakoska!

Učitel je učitel a toto právo má, měli by mu přidat plat. Podporuji povinnou ZVS.

V takovýchto případech by povinná ZVS vedla jen ke zvýšení životní úrovně příslušných lékařů prodávajících "modré knížky" ..

 

hodnocení

1x

myslím,že by tě neměl vykazovat na chodbu,nám vždycky stačil pár facek a byli jsme hodní celý týden,je hrozné jak se k vám škaredě chovají.taková deprese ze samoty na chodbě vás může poznamenat na celý život.

 

jezevec*
hodnocení

0x

Nevím, jestli má právo. Ale pokud řekneš NE, nikam nejdu, nemůže dělat vůbec nic...

No, já myslím že může. Otázka je, jestli smí.

 

cha
hodnocení

0x

Odpověď na tvou otázku, zda má vyučující právo vykázat žáka za dveře, budeš znát když se jednou sám staneš učitelem patnáctiletých...

fannynnek*
hodnocení

No vidíte, dokonce mi to málem jeden ucitel na ZŠ udělal zkušenosti, kdyz mi rekl, ze zda-li jsem tak chytry tak ať si jdu stoupnout misto neho a jdu ucit... Pro jeho neštěsti jsem danou látku mel predučenou tak jsem si vyzkousel byt ucitelem cca na 3 minuty, dobry zazitek, nastesti byl tento vyucujici tak uvědomnělý, ze to bral s klidem a naopak mě pochvalil, ne jak tento co mě vykáže za nevyrušovani mohli by se vest hodinove spory zda je ma nebo minulq generace lepsi, evidentně ma kazda svoje

Ale v hodině jazyka českého to nebylo, že? *smich*

fannynnek*
hodnocení

Aspoň na něco odpovídate rozumně :> to jsem rad, treba to nekdy nekam dotahnete
cha

To ale nebylo myšleno tak, že jako patnáctiletý si zkusíš být učitelem, ale až se staneš jako dospělý učitelem patnáctiletých. Ale v tu dobu už počítej, že budeš patnáctiletými žáky vnímán jako nemožný učitel ze středověku. *frajer*

Sám učitel nejsem, ale mám mezi učiteli kamarády. Zvládnout zaujmout nadané, tak by průměrní neztráceli tempo je možná ještě těžší než dotahovat učivo s podprůměrnýma. Dnes se učitelé učí na pedagogických fakultách, že by měli "dotáhnout každé dítě na jeho osobní maximum" v duchu slavné inkluze, na papíru to vypadá skvěle, ale pro jednoho učitele, který má navíc svoje osobní problémy (vlastní děti, vlastní hypotéky, problematické stárnoucí rodiče, rozvod atd), je to prostě náročné. Pro ty podprůměrné a různě "porouchané" děti (dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie, vady zraku a sluchy, ADD, ADHD, autismus, různé úzkosti, deficity motivace atd.), na to existují kurzy a ti "nevyhořelí" učitelé se v tom dodatečně vzdělávají, co s těmi nadanými, na to moc kurzů není a všeobecně se to přehlíží. A většina nekázně je způsobena tím, že žák učivo buďto nestíhá, nebo je pro něj lehké a nezáživné.

 

bz*
hodnocení

0x

Učitel nemá žádná práva. Učitel je tam od toho, aby přednesl látku, nebo ji zkoušel. Pokud máte problém s učitelem vzneste ho zástupci ředitele, je to taktní a většinou se to vyřeší a zapomene. Pokud to nepomůže řediteli, nakonec krajská školní inspekce, která zahájí se školou řízení.

Učitel je vysokoškolsy vzdělaný člověk, který ovládá psychologii a tak bude se snažit přiklonit pravdu na svou stranu. Taky má pocit nadřazenosti a oprávněnosti. Nenechte se proto odbýt učitelovou manipulací, klidně mu vstupe do jeho verze s tím, že je to lež. Nežijem ve středověku, ani za komunistmu, učitel je zaměstnanec, kterého platí každý daňový poplatník a on je mu prostřednictvím jeho nadřízených vykazatelný. Škola není výchovný ústav.

Ve Vašem případě vykázání ze třídy bych opustil třídu, ale neopustil budovu školy.

Musíte počítat, že v jakémkoli případě ukazování ostrých loktů to bude mít za následek nenávist ostatních učitelů ve škole a můžou nebo budou vás ničit. Vy budete posílat stížnosti a nakonec budete prostě odejit.

Je to na světě všude stejné, jestli chcete papír, musíte něco strpět a ukázat že něco umíte.

Velká část různých Magistrů a Inženýrů si jen vylosovala správnou otázku, nebo jesou to magistři biblických pohádek, sportovních umění, nebo filosofie.

Sokrates by se tě zeptal, proč do té školy chodíš?

eskomseznamcz

Nebudu zde hodnotit učitele ani žáka. Pokud se učitel omlouval je to zbabělec, co provedu si zdůvodním, případně ponesu následky. Dnes už je taková doba, učitel nemá žádná práva, škola není výchovný ústav a podobné připomínky od přispívatelů jsou stejně hloupé jako je jednání žáka, který leží na lavici. V USA dnes už musí dělat kontroly, zda žáci nenosí do školy zbraně, asi se také dočkáme. Střední škola je skutečně školou výběrovou, nikdo nemusí studovat na popelářích nikdo vzdělání nevyžaduje. Žák který si stěžuje na učitele za to že jej vyhodil ze třídy si ovšem nezaslouží chodit na střední školu a kdo ví jak se tam dostal, vedle své drzosti vykazuje jen minimální znalost českého jazyka. Nebo tím jak píše dává na jevo i ostatním, že si jich neváží tak jako si neváží svého učitele, snad si alespoň trochu váží rodičů, já bych jej ze školy odvolal a poslal na pomocné práce a on by mě jako otce žaloval, že mu upírám právo na vzdělání. Škoda že zrušili vojnu, tam by mu otevřeli oči.

bz*

to bohužel BYLO.

Já chápu, že se vám to nelíbí. Dnes je to škola, která potřebuje ke své funkci žáka, nikoli žák, který ví, že jich je málo. Doba husákových dětí se v tomto systému taky opakovat nebude.

Ona se změnila doba.

Rozhodně není pravda, že učitel nemá žádná práva. Má vůči žákům zodpovědnost a aby ji mohl naplňovat, má vůči žákům i určitá práva, která mu dává školský zákon. Bylo by to na delší povídání. V zásadě ale nemá moc možností jak vychovávat, jeho jediným nástrojem jsou formální kroky, které mají různé stupně, od "poznámky v žákovské" až po sníženou známku z chování. Nic z toho nejsou skutečné tresty, ale takové "vzkazy" rodičům, kteří pak musí nějak vychovávat. Pokud to nedělají, je učitel v podstatě bezmocný.

 

hodnocení

0x

@bz - Učitel nemá žádná práva.

Ano - to je vidět na celkovém přístupu žáků, rodičů i státu *blee*

bz*

Ano, je to bohužel tak. Vy taky nemáte žádná práva. Máte jen povinnosti. Vše ostatní, jsou naivní představy o právním státě.

děti vzděláním pohrdají a považují ho za překonané. Vše se dá najít na google. Kupecké počty umí každý a hrubky dělá i pan doktor. My dospělí jsem nic, jen poskytovat stravu, nocleh a bohaté kapesné.

Až se všichni učitelé naserou, utečou, tak potom dostanou pravomoce jako policajt.

Je pravda že vyhodit někoho za dvěře je stejný šťouch jako odejít ze třídy, nikoli odejít ze školy.

Musíme se už jednou rohodnout mezi Liberalismem a Totalitou státu (potažmo učitele).

 

break
hodnocení

0x

Fascinuje mě, jak někteří přemejšlej.

Místo toho aby ses zamyslel nad tím proč tě vykázal za dveře, tak uvažuješ nad tím jestli to může udělat...

Jen tak dál, dotáhneš to jednou daleko...

fannynnek*
02.12.18 19:23
hodnocení

Dekuji :>
break

to nebyla pochvala, ale ironie...skoro sarkasmus

bz*

on to tu napsal. Odešel bych taky ze třídy a sám, ihned co by mi vyučující napomínal a sdělil to zástupci ředitele. To je jediná osoba která to vyřeší mezi 6 očima

Učitel ho vykázal, protože prováděl neplechu, dotáhnout provinilce do ředitelny a pár ran rákoskou by ho napravilo. Náš národ potřebuje vzdělané lidi. Také bych na jejich škole zavedl povinné náboženství. Ve škole jsme jako kluci také dostali pár ran a záhlavců od učitelů a nikomu jsme to neříkali a nepištěli jak je nám ublíženo, protože jsme věděli, že je to právo učitele a když se to dozvěděli doma tak jsme dostali ještě větší nářez od tatínka. Zkrátka hoch pláče na špatném hrobě.

fannynnek*
hodnocení

Prosimvás... Ve smyslu otázky a mého názoru. Já nikde nepláču ani jsem neměl potřebu zdělovat SVŮJ jednotlivý příklad ohledně vyhazování za dveře... Otázka zněla myslím celkem jasně a to zda-li má vyučující jakési právo žaka vyloučit. Moji "nekázeň" bychom vubec neměli rešit a obávám se, ze vy jste právě ten, který se chytl špatného vlákna a mírně se nechal unést MÍRNĚ neuskutečnitelnými snad mravi? Panebože náboženstvi a vaše způsoby si nechejte pri nejhorsim na vaše potomky nebo svoje okolí při nejlepšim ho dále nešiřte děkuji :)
blanka33*

"Otázka zněla myslím celkem jasně a to zda-li má vyučující jakési právo žaka vyloučit. Moji "nekázeň" bychom vubec neměli rešit..."

Proč bychom neměli řešit tvoji nekázeň? Vždyť právě tvoje nekázeň s tvým dotazem souvisí. Otázka zněla takto: Má vyučující právo vykázat žáka za dveře? Odpověď jsi dostal. Když se při vyučovacích hodinách chováš neukázněně, učitel má právo tě vykázat za dveře. Jak jinak bychom ti mohli poradit, kdybychom neznali příčinu vykázání? *nevi*

break

samson:k čemu by bylo náboženství?Do škol bych to netahal...

 

kavarnik
hodnocení

0x

A jake odpovedi cekas od vetsiny zdejsich (jak jsi spravne napsal!) "komaru" ve veku 60+, prevazne volicu prolhanyho a proruskyho Zemana ci diktatora a valecnyho stvace s napoleonskym syndromem Putina? Tato generace zdejsich radilu vyrostla za tvrdy totality, kazdy z nich byl pionyr a mnoho z nich mozna i vedome udavalo svy rodice.. a vsichni opet touzi po tom naprostem hnusu, co tu panoval pred 1989. Treba u nas na stredni skole v te dobe reditelka (komunistka jak poleno) vydala narizeni, ze do skoly nikdo nesmi nosit dziny a tricka se zapadnimi napisy (mysleno anglickymi, ktere v te dobe byly v mode) a muj nejlepsi kamarad, ktery se na Zelenem pruhu tady v Praze ucil na automechanika, mel bolsevickyho tridniho (byvaly lampasak), ktery kazdy tyden vsem klukum kontroloval delku vlasu - zadne dziny a vsichni museli nosit do skoly kosile a mit kratke vlasy "nad limecek" (nenavidel dlouhy vlasy a kdyby nekdo mel nausnici, tak snad dostane infarkt) plus nutil vsechny zaky, aby se kazdy den povinne divali na Televizni Noviny - kazdy den zkousel nekolik zaku a ptal se na podrobnosti hlavne ohledne politiky, sjezdu KSC, zemedelstvi, hospodarstvi apod. - vse nezazivny a lzivy kecy, ktery tvorily denodenne 98% zprav. A to se nepsal rok 1953 nybrz 1983-84. A vetsina techto "rudych pologramotu" prave v teto dobe totalitniho despotismu vyrostla a onu dobu si dodnes velmi chvali:) A od takovejch lidi tady chces rady? Priste napis do otazky "Odpovidejte prosim pouze lide ve veku do 30ti let" a pod. PS: Mne osobne je dneska 50 a tyhle neobolseviky mam rad stejne jako osinu v pr...

Ale blbci moc neporadí .. :)

@kavarnik - A vetsina techto "rudych pologramotu" prave v teto dobe totalitniho despotismu vyrostla
Vy jste ročník ´68, dobře-li počítám? V jaké době jste prosím vyrůstal?

fannynnek*
hodnocení

Kavarnik dekuji

 

hodnocení

0x
avatar lego


youtu.be/...

 

carol*
hodnocení

0x

Myslím že na to učitel právo má. Ovšem když Vás vyhodí za dveře, bere za Vás plnou zodpovědnost, to znamená, že když se Vám něco stane, může za to on.

 

sady
hodnocení

0x
lidi on se neptá na slušnost, ale na práva a povinnosti. Tak jste normální že to nechápete?, asi ne tak radtě na co se lidi ptaj a né slušnost nebo větu "jsi spratek". Nakonec MŮJ názor je že he to omezení na svobodě osobou která nevykonává veřejno-právní práci takže omezuje svobody a práva to znamená že zákonně by si to učitel neměl dovolit. Když mě učitel nebo učitelka řekne ať jdu na poškolu řeknu jí že ani náhodou páč je to omezování práv a svobod.

I ty chytrolíne.

@sady - páč je to omezování práv a svobod

Své povinnosti znáte rovněž tak dobře?

krtek66

sada: Ty si mi nějakej chytrej, ti povím. Nespal jsi náhodou v Kaplickýho knihovně? Celej týden beztak, že? A učebnici češtiny jsi tam nepotkal? Nějak se ti vytratily čárky před "ŽE". Už několikrát tu bylo zmíněno. Vy všichni znáte svoje práva, ale neznáte svoje povinnosti.

 

sady - o jaké omezení svobody jde? Brání mu někdo třeba jít domů, vyplakat se mamince na ramínko? Učitel mu jen určil, kam se má během výuky přemístit. Výuku totiž organizuje a řídí učitel.

 

figurek*
hodnocení

0x

učitelka : Řekni mi, co složil Eugen Suchoň.

žák : Eugen Suchoň byl hudební skladatel.

učitelka : Já se tě ptám co složil!

žák : Ale jo, cosi složil. Byl to hudební skladatel.

třída : Hahahahaha!

učitelka : VEN!

Na základní mě vyhodili za dveře asi dvacetkrát. Na střední jsem s tím raději přestal, protože tam mě nevyhazovali za dveře, ale vytáhli k tabuli a já jsem obvykle dostal pětku. Od té doby vím, že když ti kantor pětku chce dát, tak ti ji dá a klidně tě nechá i propadnout. Obrana není.

Radím : Přibrzdi a nehádej se, protože ty pětky skutečně můžou přijít.

 

sanny*
hodnocení

0x

Ahoj. No dneska správně nesmíš o hodině opustit třídu. Nemělo by se chodit na záchod, třeba pro křídy ani být pozvonění na chodbě. Ze třídy můžeš vyjít až tehdy, kdy vyučující nepříjde po deseti minutách do hodiny. Po té musí jít dva lidé nahlásit jeho nepřítomnost. Vyhození ´´za dveře´´ je povoleno pokud jsou dveře do třídy otevřené a na žáka jde vidět. Pokud učitel dveře zavře nebo tě pošle za roh, porušil jedno z dnešních pravidel bezpečnosti žáka.

 

culdabulda1*
hodnocení

0x

- no je fakt, že dneska si musí učitel sakra rozmyslet, na co má vůbec právo, žáci si už nenechají všechno líbit !

novinky.cz/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]