Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Předem moc děkuji za odpověd a jakkékoli rady.
Právě studuji na gymnázium ve 3. ročníku. Jíž od prváku uvažuji o tom, že bych ráda studovala veterinu. Ano, vím, že to není jen o tom, že si řeknu, že mám ráda zvířátka, a tak je mi to souzeno. Je to obrovská makačka a rozhodně to není zadarmo. Co jsem ale četla, tak uplatnění, když se podaří školu vystudovat, je mizivé a samotné studium je opravdu velice náročné. Neřekla bych o sobě, že jsem velice líná, ale poslední dobou se k učení přemlouvám čím dál tím hůř. Biologie mě baví, ale v chemii celkem pokulhávám. Asi to zkusím, nicměně by mě zajímal váš názor, co si myslíte o uplatnění a tak dále nebo kdyby se tu objevil nějaký absolvent, zda by měl nějakou radu, tip. Moc děkuji.
Další věc je, že ale zkrátka vím, že bych se ráda věnovala nějakému přírodovědnému oboru, pravděpodobně ekologie, zoologie. Ovšem, tam si zase člověk říká, jak by to bylo s uplatněním? Musím říct, že mě velice láká fakulta tropického zemědělství na ČZU v Praze, ale zkrátka nevím, že když by se podařilo vystudovat, jaká je šance pokračovat v oboru? Nemáte někdo zkušenosti? Také by mi nevadila práce v Zoo. Obecně bych zkrátka ráda dělala se zvířaty.
Moc vám všem děkuji za jakkýkoli názor, radu, tip.
S přáním krásného dne, Kristýna.
Uplatnění absolventa s vysokou školou veterinární je OBROVSKÉ ! Není to jen o tom, že si otevřeš ordinaci, kde budeš píchat hektorům injekce. Můžeš pracovat v různých kontrolních orgánech veterinární správy, dozorovat zacházení se zvířaty a nakládání s živočišnými surovinami atd. atd. A zajímavá je tato práce i finančně!
Ne nadarmo se říká, že Bůh stvořil veterináře proto, aby udržel kočku zdravou a jejího chovatele na mizině...