Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pětka v pololetí

Od: dann1k* odpovědí: 5 změna:

Ahoj lidi měl bych dotaz studuji střední průmyslovou školu, jsem ve druhém ročníku a v pololetí jsem dostal pětku z maturitního předmětu a učitelka mi řekla že musím mít ve druhém pololetí známky na 3jky abych tu pětku jakoby průměrem vyrovnal na 4rku a mohl projít do dalšího ročníku. Nedávno mi však řekla že budu psát ještě test za CELÝ školní rok(kvůli té 5tce v pololetí)

Má na tohle vůbec učitelka právo?

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

lidus*
hodnocení

1x

Jistě ses pilně učil a tak test napíšeš.Pokud nejsi zrovna obtížný žák tzv. průserář a 5 v pololetí byla dílem momentální indispozice tak jistě postoupíš do dalšího ročníku, pokud ne zbývá ti reparát . Pokud se tě chtějí na škole zbavit tak takle přesně se to dělá, vždy dokážeš, že student neumí a je to snadné. Známka z pololetí nemá žádný vliv na výsledek na konci roku, no znáš to přísloví Kdo chce psa bít...

pt®
hodnocení

0x

Určitě na to právo učitelka má. A chce tě donutit k učení, aby sis vědomosti doplnil. Tak se uč, děláš to hlavně pro sebe. Ať ti test dobře dopadne. PT /stařenka/

xsisi*
hodnocení

0x

ahoj,střední školu už mám dostudovanou, ale není to tak dlouho, takže vím, že pětka v pololetí ti nemůže změnit známku na konci roku. Vysvědčení se skládá ze dvou částí(dvou pololetí) a jsi známkován, za tvé znalosti, za každé pololetí zvlášť. Žádně zkoušky dělat podle zákona nemusíš, jen v případě kdyby jsi dostal v z nějakého předmětu nekvalifikaci.Podle mého názoru tě jen paní učitelka straší,proto aby ses víc snažil. Kdyby jsi měl v prvním pololetí pětku a v druhém z tohoto předmětu průměr na příklad za tři, tak by ti stejně měla paní učitelka dát na vysvědčení na konci roku za 3. Takhle se to provádělo na mé střední škole a vím to z vlastní zkušenosti.