Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nedaří se mi na VŠ

Od: hal odpovědí: 3 změna:
Dobrý den, prosím o rady a názory, jak změnit,aby se mi začlo dařit ve škole. Studuju poměrně náročnou VŠ a opravdu makám,neflakám se,ale prostě se mi nedaří.Bratr dostal celou rodinu do těžkých dluhů a vlastně se nedaří nikomu z rodiny.A já chci konečně vidět edekt v mém snažení se.Opravdu rady typu změn VŠ,když jsem skoro před státnicena,nepotřebuji číst.Svému oboru se věnuji v praxi a absolutně nevidím problém,že bych na to neměla.Je pravdou,že mi rodina,kantoři i známí vždy říkali,že ze mě nikdy nic nebude a vyzdvihovali na co nemám..Jsem z toho na pokraji sil.. díky Halina

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

myska*
hodnocení

1x

Promiň, ale tohle je moc teoretická otázka na konkrétní odpovědi. Pod pojmem poměrně náročná škola si představím tak akorát medicínu nebo mat-fyz a u obou škol by rady byly jiné.

Možná sis toho na sebe prostě navalila moc - těžká škola, praxe, možná i nějaká brigáda, abys pomohla rodině z dluhů? Jediné, co mě tak napadá je zařídit si individuální studium a rozložit si poslední ročník na dva. Budeš tak mít víc času na všechno.

Tvá věta: Je pravdou,že mi rodina,kantoři i známí vždy říkali,že ze mě nikdy nic nebude a vyzdvihovali na co nemám. mě osobně trošku děsí, to by neměl říkat nikdo nikomu, takhle se jen sráží sebevědomí. Možná by ti pomohlo si sebevědomí spravit. Sebevědomí lidé pak své vědomosti lépe prodávají a mají tak i lepší studijní výsledky.

hodnocení

0x

@hal - jak změnit,aby se mi začlo dařit ve škole... prostě se mi nedaří
Co přesně se vám nedaří?

hodnocení

0x

Já vám odpovím krutě a asi mě smažou, ale hovoří ze mně vlastní zkušenosti. Vyse´´´´se na rodinu, kkterá vás nejen blbými řečmi stahuje dolů, školu zatím, opakuji zatím, ukončete a jděte do práce. časem si školu doděláte, ale zatím to nechte být. Oni vám to dosažené započítají. Hlavně pryč od lidí, kteří vás stahují dolů.