Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Neúspěch u zápočtu

Od: juhele odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

prosím o radu. Nepodařilo se mi udělat zápočet z matiky (utekl mi o bod, nevšiml jsem si ve spěchu znaménka ve výsledku a za špatnou odpověď nám strhávají body) a bohužel nám nechtějí vypsat další termíny (už se to stalo, že pro určitý ročník byly změny). S matikou u mě nikdy nebyl problém, ale já si teď nevím rady, zda pokračovat ve studiu s tím, že matematiku si mohu bez zápočtu zapsat až na další zimní semestr, resp. 3. semestr, kde je matematika 2, tudíž tu dvojku bych si musel odložit až na 5. semestr. Bojím se toho, že kdybych bych náhodou nezvládl MT2, která je podle sylabusu docela vyhazovačka, tak už si ji neměl kam odložit. Nebo udělat požadovaný počet kreditů za první semestr, ale podat si znova přihlášku a jít s čistým štítem než se klepat, že možná studuju 5 semestrů zbytečně.

Zase na druhou stranu by mi bylo líto to ukončit, protože na 1. semestr padly určité finance (jídlo,kartička,jízdenky), které mi dali rodiče a já si toho od nich hodně vážím, protože kromě občasných brigád nepracuji a oni taky počítají každou korunu. Samozřejmě při volbě ukončení mám v plánu jim to všechno splatit, nehodlám být "vyžírka" po vzoru sourozenců.

Omlouvám se, že je to takové možná nepřehledné, ale po dnešku už na mě začíná doléhat trochu panika (rodina, okolí co se mnou bude), tak bych si rád vyslechl názory na můj problém, případně podobný příběh.

Ještě doplním, že studuji informatiku, která mě velmi baví, bohužel jsem nečekal takové komplikace s termíny.

Děkuji za odpovědi.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Jestli jsem to správně pochopil, tak matematiku 2 máte až v zimní semestru další rok?

Pak určitě nebude problém mít zároveň zapsanou matematiku 1 i matematiku 2.

I kdyby to náhodou nešlo, tak matematika v 5. semestru taky neni problém.

V nejhorším případě se dá studium prodloužit o půl roku.