Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se vyvléknout ze slibu?

Od: dodo* odpovědí: 9 změna:

Dobry den, chtěl bych poradit.

Mám soutěžit za školu ale ja nechci.

No a ja jsem řekl učitelce že pujdu.

A ja bych se chtěl stoho vyvliknout.

Co má dělat?

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

6x

Dobrý den. Když jste to slíbil, tak to dodržte. Paní učitelka s Vámi počítá. Příště neslibujte, co nechcete dodržet a odmítněte hned.

iz*

Chtěla jsem napsat totéž... *zdravi*

ben®
hodnocení

4x

Dobrý den, neuvádíte, o jakou soutěž se jedná. No, můžete paní učitelce třeba říci, že se na tu reprezentaci školy necítíte nebo si nevěříte či se toho bojíte - jedno z toho bude asi pravda, tak nebudete ani lhát. Hlavně to řekněte včas, aby Vás někdo nahradil. Zdravím!

iz*
hodnocení

3x

Sliby se mají dodržovat (příště radši nic neslibuj). Teď zajdi za paní učitelkou a po pravdě jí řekni, že se soutěže zúčastnit nechceš (nevymýšlej si žádné výmluvy → nelži).

doplněno 15.05.18 20:55:

Původně jsem chtěla napsat to, co @KapkaNadeje, abys slib dodržel a příště nic nesliboval, ale pak mi to přišlo zbytečně "tvrdé".

bublanina*
hodnocení

2x

Ahoj,

nepíšeš nic o důvodech, proč sis to celé rozmyslel. Ale ať už byly jakékoliv, zkus se na celou věc podívat jinak. Taková soutěž je docela dobrodružství. Může se ti nedařit a celé to tam zbabráš, ale může se stejně dobře stát, že skvěle obstojíš, zazáříš, prostě zažiješ chvíle, kdy všichni kolem uznají, že jsi v něčem dobrý. Byla by škoda se o to připravit. Pokud jde o soutěž mezi školami, určitě se potkáš se zajímavými lidmi, kteří jsou podobně zaměření a jsou v tom podobně dobří. Třeba navážete přátelství. Dej tomu šanci. Dej šanci sobě v něčem vyniknout. A pak... slíbil jsi to. Hmm, to bys asi měl dodržet. Pokud jsou ale tvoje důvody vážné, určitě za paní učitelkou zajdi a otevřeně jí to vysvětli. Bude ale určitě zklamaná, protože v tebe vkládala důvěru a věděla, proč tam chce vyslat právě tebe.

hodnocení

1x