Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Rozbrečela jsem se v autoškole

Od: amy* odpovědí: 18 změna:
Dobrý den, vůbec nevím co se sebou. Zbývá mi jenom pár hodin do zaverecnych zkoušek autoškoly. Celou dobu tam chodím s odporem a mám z toho doslova hrůzu. Nejde mi to, nebaví mě to, mám z toho velký strach. Zaverecne zkoušky budou peklo, nebojim se vsak tolik toho, že neuspeji, jako toho studu a ponizeni, co si pomysli ostatni, ze to neudelam na poprve. V testech neni problem, studuji gymnazium, takze mi nedela sebemensi problem se to naucit. Komisar je znamy tim, ze neustale řve, po celou dobu zkousky. Pry zalezi na jeho náladě- to nam bylo receno od instruktoru. Strasne se bojim ... Minule jizde jsem se neudrzela a po pul hodine vytykani co delam spatne a jak je sakra mozny ze to neumim jsem se rozbrecela. Takove ponizeni, vubec nevim jak jsem se mohla prestat takhle ovladat.. Pred tim jsem nikdy auto neridila, nevedela jsem ani kde je spojka, brzda a plyn... Mate nekdo podobnou zkusenost?

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

donak
hodnocení

2x

Také jsem nedávno zažila něco podobného. Já měla řvoucí instruktorku-příbuzná majitele autoškoly-deptala i jiné...děs a hrůza,ponižování. Jediná možnost-změnit učitele. Oni to někteří moc dobře vědí,že řvaním člověka vystresují a ten se potom špatně soustředí na jízdu,dělá chyby.Člověk si potom připadá jako by měl vypnutý mozek.Ale to oni potřebují,mají tak více peněz za další a další kondiční jízdy,které si dotyčný musí dokupovávat. Já jsem změnila učitele a ten mě v klidu všechno doučil. Je to opravdu jenom o klidu,učitel musí umět i pochválit a když neumí udržet nervy na uzdě,nemá v autoškole co dělat. Já si myslím,že některé autoškoly jsou u nás hodně nekvalitní. Nenaučíte se najíždět na dálnici,jet po dálnici,jezdit mimo vaše město,prostě jen ty základy...

hilaris*
hodnocení

2x

Přidávám se k těm, co vás podporují - abyste vydržela. Hlavně neposlouchejte takové řeči, co psala milkaa ..