Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Průměr 4.2 = 5

Od: lllll odpovědí: 9 změna:
Dobrý den má střední škola nárok dělat si svoje pravidla, když jinde na středních školách 4.5 a výše je 5.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

6x

4.2 nebo 5, není to jedno?

 

hodnocení

4x
avatar babkazov

Má, škola má právo. Ale je potřeba zohlednit dlouhodobý výkon studenta. Ten, který lajdačí a čas od času se vybičuje k lepšímu výkonu, nic dobrého nezaslouží. Nopak ten, který studuje s poměrně dobrými známkami a průměr si pokazí, např. nervozitou při písemkách, zasloží laskavější hodnocení. ;) Výsledné známky nejsou pouze o matematickém průměru.

 

malyparanoik*
04.04.18 16:43
hodnocení

3x

 

figurek*
hodnocení

2x

tuhle otázku jsme zde nadávno rozebírali. Jaké máte známky? 3,4,5,5 a ty dvě pětky jsou ze čtvrtletních písemek?

Pak se nedivte, že (3+4+5+5)/4 se nerovná 4,25, ale 5. :)

 

iz*
hodnocení

0x

Průměr známek je pouze jedním z kritérií, na jejichž základě se stanoví výsledná známka na pololetní či výroční vysvědčení. Vyučující známku navrhuje, schvaluje ji pedagogická rada. (Na začátku školního roku jste byl seznámen se školním i klasifikačním řádem, obojí určitě máte k dispozici v sekretariátu školy, u řady škol bývají k dispozici i na webu.)

 

hodnocení

0x
avatar jethro

Výsledná známka NENÍ průměr. Jednak různé známky mají různou váhu, jednak se posuzuje trend a celkový přístup žáka ke studiu.

S těmito známkami přemýšlej spíš o tom, co budeš bez střední školy dělat.

 

radajz*
hodnocení

0x

Tohle je něco, co řeší 50% žáků základní školy. A každej rok jim učitelé říkají, že výsledná známka není jen průměr nějakých čísel. Divím se, že tohle ještě na střední někdo nezná. Výsledná známka z nějakého předmětu je celkové hodnocení žáka v tomto předmětu. Tedy nikoliv jen souhrn známek, ale taky ve velké míře hlavně chování a celkový přístup k předmětu a škole jako takové.

Nemusí se to týkat přímo tebe, ale pokud někdo třeba vyrušuje nebo se absolutně nesnaží a na školu kašle, tak se nemůže divit.

Je to tak a je to spravedlivý.

krtek66

"Tedy nikoliv jen souhrn známek, ale taky ve velké míře hlavně chování a celkový přístup k předmětu a škole jako takové"

s tím přístuptem k předmětu bych byl opatrný, to není jen tak...né každého baví všechno a už vůbec nejde každému všechno. Mě nejvíc na škole vždycky vadil fakt, že každej učitel žil v domnění, že máme na práci jen jeho předmět, a že se zrovna z jeho předmětu po**reme a budeme u vytržení:). Tím zas nechci říct, že na předmět musí z vysoka kašlat, ale ta aktivita musí být přiměřená zájmu a povinostem. To co mě nebavilo, tam jsem si udělal to co jsem měl, aby byl učitel spokojenej, já neměl průšvih, ale tím to haslo.

Spíš mě fascinuje se tu stále dokola opakují jedny a ty samé otázky, akorát s jinou tématikou..."a může učitel to, a může ono?...a musím dělat tohle a tamto? Učitel mě okřikl, můžu ho udat?...a furt něco...:)

radajz*

Já jsem to samozřejmě myslel v rozumných mezích. Ten postoj, co popisuješ, že si někteří učitelé mysleli, že má člověk jen jejich předmět znám taky, ale to je spíš o tom, že je ten učitel kretén.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma výroční vysvědčení

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]