Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výsledek praktické maturitní zkoušky

Od: jardaholy odpovědí: 3 změna:

Dobrý den.

.

.

Mám problém, se kterým si už vážně nevím rady. Jakožto letošní maturant jsem absolvoval maturitní zkoušku o níž jsem po pár dnech byl skoro až s výsměchem informován příslušným učitelem (na předmět, který jsem si vytáhl) o tom, že jsem mám za 5. Spolu se mnou ve stejném předmětu neuspěli moji další dva spolužáci, a když se dotyčného učitele ptali zdali by v případě správnosti první části mohli mít za 4, tak prý ano, na můj dotaz proč nemám za 4 já, když jsem první část měl učitel odvětil, že MI prostě 4ku nedá... Já si ale stejně myslím, že můj výkon byl alespoň na tu 4ku, tak jak říkal.

.

Po neúspěšných pokusech problém rozřešit a vyhnout se tak neudělání maturity jsem byl odbíjen pouze chabými argumenty a opovržením a tak vyrazili na pomoc rodiče, kteří mne po schůzce s tím učitelem informovali o spoustě (do očí bijících) lží že si nepíšu sešit - lež, že se neučím - lež, že jsem na hodinách nepracoval - lež), které však jsou bohužel typu tvrzení proti tvrzení (a nebo vlastně něco takového nemůže ani vědět, viz. třeba to mé eučení) a bohužel jako učitel má vždycky pravdu, ale co já jako? Nechci si nechat komplikovat život evidentní šikanou z rukou tohoto učitele, zvlášť když to dává tak najevo a navíc on sám není příliš svatý -> pominu-li jeho dost špatné výukové metody, tak určitě dost negativním jevem je, že mnohokrát vůbec nepřijde na hodinu a přijde až po ní zapsat do třídnice, dále také že když přijde, tak pořádně ani nevěnuje pozornost průběhu prací v hodinách praxe a dělá si svou práci někde mimo, atd. Ale to jsem asi trošku odbočil...

.

Proč tedy zde vlastně píšu? Rád bych znal své možnosti obrany, proti jeho rozhodnutí, zdali se můžu nějak oficiálně odvolat, nebo zdali se to pak dá nějak řešit s předsedou maturitní komise při sdelování definitivních výsledků maturity?

.