Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výběr snadno vystudovatelné vysoké školy

Od: tro odpovědí: 11 změna:
Ahoj lidi,
obracím se na Vás s žádostí o radu při výběru vysoké školy, klidně může jít i o soukromou. Jediná podmínka je ta, aby to byla škola, kterou udělá prakticky každý. Nezáleží mi na oboru, kvalitě vzdělání, ani na pověsti školy a následném uplatnění v civilním sektoru, jde mi jen o titul. Pracuji jako voják z povolání a nyní jsem ve fázi, kdy pro další služební postup potřebuji být alespoň Bc. (Nechte si prosím odpovědi typu “jednoduchá škola ti stejně bude k ničemu”, apod., protože jak říkám, AČR je jedno, odkud ten titul bude, jen ho potřebuji mít).
S pozdravem,
TRO :)

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

liska5
hodnocení

2x

Znám jednu docela vygumovanou osobu, která vystudovala podnikatelskou fakultu na nějaké okresní pobočce Slezské univerzity. Tam jsem si řikala, že musli mít nízké nároky nebo ji osvítil nějakej svatej. Je to už několik let, možná je to jinak. Teď jsou všelijaké nové obory ohledně státní správy.

fero*
hodnocení

0x

[ Obsah příspěvku byl skryt moderátorem @kapkanadeje z důvodu porušení pravidel poradny. ]

barbakan*
hodnocení

0x

Můžeš zkusit studovat v Plzni práva. Tam ještě nikdo nepropadl a titul JUDr měl během prázdnin.

hodnocení

0x

Zkus toto dsl.cz/...

bsjaj
hodnocení

0x
ZČU nebo ČZU :)

zakus*
hodnocení

0x

Úplně zadarmo to není, ale pokud člověk chce (musí) tak to dá. www.vszsp.cz

hodnocení

0x

UNOB. Protože je to tvůj obor, neměl bys s tím mít sebemenší problém.

tro
hodnocení

Na UNOBu jsem studoval a je to plný matiky a ekonomie, to je přesně ten typ školy, co nehledám... :D

bruter*
hodnocení

0x

Je to jednoduché,zeptej se pánů Bendy a Chovance.

hodnocení

0x

Vysoká škola sociálně právní, je v každém velkém městě. A je bez problémů.

vzdelanec
hodnocení

0x

VUML (Vysoké učení Marxizmu a Leninizmu) - to udělal každý.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: