Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak napsat správně referát o

Od: unicornveru48 odpovědí: 4 změna:
Zdravím:)
Mám dotaz, píšeme ve škole referát a já nějak nemůžu vymyslet co a jak tam napsat. Pořadíte mi prosím?:)
Téma je: Byl by pro vás můj obor správnou volbou?
(Referát je určeny žákům 9.tříd přibližující váš obor a výhody a nevýhody jeho studia)
PS: chodim na Střední pedagogickou školu obor Pedagogické lyceum
Děkuji!:)

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Ze zadání jsem také nepochopila, co se vlastně žádá. Hlavně nevím, kdo je kdo. Kdo se koho ptá.

Ptá se lesník (námořník, pekař...) studenta pedagogiky?

Nebo se ptá student pedagogiky lesníka (námořníka...)?

unicornveru48
hodnocení

Jsem studentka 2.ročníku. A pisu to pro zaky 9.tříd.

Omlouvám se, četla jsem zadání příliš rychle. Ale i tak bych vycházela ze situace, že mnohý žák 9. třídy už má jakousi představu o svém budoucím povolání.

Obecně se dá říci, že studium čekokoli nikdy není ztracený čas a že studium pedagogiky může pomoci mnohým rodičům (a z žáků 9. třídy jistě časem většina své děti bude mít). Ale jako hlavní studium se pedagogika nehodí pro žáky, kteří již dnes směřují k povoláním rukodělným (řemesla), k povoláním se zvířaty (zemědělská družstva, veterina...), k uměleckým oborům atd.

To všechno se dá lehce okecat na několika stranách.

iz*
hodnocení

0x

Víte, proč jste si vybrala svůj obor? A víte, co Vás na něm zajímá nebo baví? To všechno byste se měla pokusit přiblížit nerozhodnutým žákům devátých tříd. I oni se budou rozhodovat podle nějakých kritérií a třeba právě ta, která rozhodla u Vás, jim mohou v rozhodování (či výběru oboru) pomoci.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.