Momentálně studuji Vš prezenčně, ale obor mě nebaví proto se budu hlásit na jiny obor. Myslite, ze je tedy lepsi studovat prezencne nebo kombinovane? Na prezencko se mi moc nechce.
Já chodil kombinovaně a nevýhody: zabitý pátek i sobota celý den každých 14 dní, v pátek jsem odcházel dřív z práce a v týdnu musel nadělávat, v lednu byl každý rok povinný celý týden na který se musela brát dovolená a byla v tom týdnu praktická část, kredity.. od rána do večera.. Přístup od profesorů je asi lepší z důvodu, že v kombinovaném studiu jsou žáci převážně starší lidé nebo i mladší ale všichni s prací a je na to brán zřetel.. ale zkoušky atd. jsou náročné pro všechny..
dusak*
A co status studenta? Chtěl bych chodit jen na brigádu ne na HPP
qwert
Kombinace "brigáda + kombinované studium" vůbec nedává smysl. Kombinované studium má řadu významných nevýhod, měly by ti to kompenzovat nějaké výhody - typicky tedy větší příjmy díky full-time zaměstnání. Brigáda znamená, že na tom finančně budeš stejně jako prezenční studenti, ale bez jejich výhod - zejména bez kontaktu s vyučujícími a ostatními studenty, který je na škole to nejužitečnější (kdyby šlo "jen" o znalosti, tak si je můžeš všechny načíst z knih a do té školy nemusíš chodit vůbec).
Chápu důvody pro kombinované studium, ale pokud chceš dostudovat, tak bych ti ho nedoporučil. Statisticky totiž vychází úspěšnost studentů jako velmi nízká. Podívej se např. na stav na ČVUT FIT: