Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co za vejšku?

Od: lajka odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, mám takovou zvláštní kombinaci umění. Zajímám se o zdravou výživu, psychologii ( až takové "nadpřirozeno"), troufám si říci, že jsem zručná a ráda fotografuji (zejména to jídlo) ráda maluji, věnuji se i hudbě, která je mým velkým koníčkem. Mám ráda děti a mnozí mi říkají, že hodně rozumím lidem a dokážu odhadnout jejich reakce a potřeby.
Mám teď však dilema. Kam po obecném gymnáziu? Co mě ve škole baví jsou hlavně jazyky, pak výtvarná a hudební výchova, ostatní mám jen, že se to naučím, ale nijak se o to nezajímám.
Měl by někdo nápad a čas, zkoumat můj zapeklitý problém kam dál?
Děkuji za případné odpovědi.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Jak tu bylo napsáno - jazyky. Máte sice zájmů jak padesát lidí dohromady, ale vše jen klouže po povrchu a jedině ty cizí řeči za něco stojí. Studentů, kteří studují pofiderní obory, jejichž názvy ani nejdou vyslovit, je čímdál víc a uplatnění žádné.

jezevec*
hodnocení

1x

Taky se přimlouvám za jazyky. To ostatní ber jako bonus. Můžeš být božská fotografka jídel, ale pokud nebudeš umět jazyky, budeš fotit maximálně španělskýho ptáčka v hospodě v Humpolci...

hodnocení

0x

Zaměřte se na ty jazyky. Pedagogika, anglistika/ameristika, germanistika nebo jiná -istika, podle toho, jaký jazyk chcete studovat. Protože to je z toho, co jste napsala, snad to jediné, co by vás mohlo uživit.

danka86*
hodnocení

0x

Jakože ti tady máme za tebe vymyslet, na jakou školu bys měla jít? A co když ti tady poradíme špatně a tebe pak ta škola nebude bavit? Já myslím, že ty sama bys měla vědět, kam chceš v životě směřovat a kam tě srdce táhne.

Někdo ti tady radil jazyky - podle mého názoru zaměřit se jenom čistě na jazyky je trošku málo. Člověk by se měl specializovat na nějaký obor a jazyky mít jen jako pomocný dorozumívací nástroj ke zvolenému oboru.