Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak je to s komisionálním přezkoušením?

Od: chronic odpovědí: 3 změna:

Dobrý den

Studuji střední školu průmylovou školu. Učitelka AJ mě chce poslat na komisionálky (dále jen k.) za nedostatečnou z ústního zkoušení, celkový průměr mám za 3. Řekla nám, že hranice kdy půjdem nebo nepůjdem na k. je 3 (týká se průměru z ústního zkoušení). Už toto se mě zdálo divné. Jedná se o starší učitelku, co si na škole dělá víceméně co chce, např. klasicky prodlužuje hodiny. Z čestiny je přitom hraniční známka 4. To je zvláštní, když můžu mít horší známky z rodného jazyka než z cizího, že? V pondělí mi řekla, aby jsem se do středy naučil 2 témata, (cca 50 otázek). To je obzvlášť pro mě nemožné, v AJ plavu a do toho se uzavírají známky z dalších předmětů. Také mi řekla, že pokud se ve středu nenechám vyzkoušet, ve čtvrtek jsou k. a tam budu zkoušený ze všech 3 témat, co jsme probrali za pololetí. Takže v případě, že je to pravda, dozvěděl jsem se o termínu k. 2 dny předem. Otázkou je: Kdy se konají k. a je možné výžadat si náhradní termín? Když mám cekovou známku za 3 (z ústního zkoušení 5), musím jít ke k.? Kdo určuje hranici, kdy se má jít ke k.?
Díky

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hoststary*
hodnocení

3x

Místo frflání a kritizování učitelky byste se měl raději učit. To, co vám předkládá jako možný scénář zřejmě platí ještě do konce pololetí, kdy máte možnost si známku opravit alespoň na dostatečnou a jak píšete, paní učitelka vám dává šanci!.

V případě, že žák dostane nedostatečnou (pětku), prostě máte pětku. Sice zřejmě můžete jít do druhého pololetí, ale pokud budete mít pětku i na konci, tak máte šmytec a čtyři roky školy jsou ohrožené. S pětkou byste nešel k maturitě, jedině zapracovat, požádat o předzkoušení (na konci prázdnin) a pokud si pětku opravíte, pak požádat o dodatečnou maturitu (asi až na podzim).