Nejste přihlášen/a.
Jsem studentkou 4. ročníku gymnázia, dál bych chtěla pokračovat na medicínu. Problém mám ale s výběrem maturitních předmětů. Bude veliký problém, když budu maturovat z češtiny, matematiky, ruštiny a biologie? Nebo je lepší už se rovnou zaměřit na příjimačkové předměty? Jestli je tu někdo z medicíny, z čeho jste maturovali na SŠ?
Máš dvě možnosti, jak zvolit maturitní předměty:
1) ty, co Ti jdou a na přímačky se budeš učit zvlášť
2) ty, co budeš potřebovat a na přímačky i maturitu se budeš učit zároveň
Počítej ale s tím, že i když si vybereš pro Tebe "lehké" předměty, zaberou Ti dost času a na nějaké učení po maturitě nebudeš mít moc sílu. Chtělo by to kromě biologie ještě fyziku, chemii, latinu (pokud máš možnost).