Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Musí škola zajistit praxi?

Od: scotty odpovědí: 6 změna:

ahoj

je škola povinná zajistit studentům praxi?

Studuji obor farmaceutický laborant praxe si máme sehnat sami už jsem obešla všechny lékárny ve městě - 13 lékáren většina nikoho nechce ostatní jsou obsazeny někým z výšších ročníků.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

kytka*
hodnocení

0x

Dříve škola zajišťovala praxi automaticky. Nyní je vše jinak, je nutné poptat se i v okolních městech .

michal958*
hodnocení

0x

pokud ty sim nevyberes sam na tak skola je povin ati pridelit kam na praxi

výtka
Upozornění od sys strejc 18. 04. 2010 06:38:28
Buďte při svém vyjadřování pozornější!

katerina*
hodnocení

0x

bohužel musíš hledat nejlepší je to když tě někdo někam doporučí je to potom snažší, ale pokud nikoho nemáš kdo by ti takhle pomohl tak musíš sama.

Já jsem si taky musela najít praxi sama *cteni*

mil®
hodnocení

0x

Není povinna. Na některých školách se dá vykonávat praxe ve škole. Nevím jestli na farmacii. Je to fakt problém v dnešní době. Mám dva kluky a taky jsme sháněli kde se dalo. Starší dojížděl do jiného města.

kokin
hodnocení

0x

Má osobní zkušenost je taková, že škola nechala na studentech, aby si sami vybrali praxi, nejlépe v okolí svého bydliště, aby nemuseli dojíždět. V případě, že by si student praxi nesehnal, domluvila praxi sama škola.

lidus*
hodnocení

0x

Pokud škola nemá nasmlouvané kam na praxi tak si musíš vybrat a domluvit se sám. Je to problém, jelikož o praktikanty nikde moc nestojí, je to totiž zodpovědnost a obtěžuje to.Dcera byla na praxi v jedné soukromé střední škole, měla tam být 14dní ale déle jak týden jí tam nechtěli, potvrdili raděj 14dní a byli rádi, že tam nechodí.Naopak její kolega zase za 14dní neodučil poměr hodin a škola kde byla trvala na to aby tam chodil 3týdny jinak že praxi nepotvrdí.Prostě se v jedné lékárně domluv, vždycky to nějak jde.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: