Nejste přihlášen/a.
Studuji prvním rokem na VŠ obor, který jsem si na začátku myslela, že je pro mě jako ušitý. Teď se začíná ukazavat,že to tak není. Obor mě vůbec nebavíí a vlastně si ani nejsem jistá jestli bych v tomto oboru po vystuduvání chtěla pracovat. Dost často mám pochyby to tom , že patřím na VŠ.Proto mě napadlo, že bych se vrátila zpět na střední školu. Mám vystudované pouze gymnázium, nemám tedy žádné zaměření. Našla jsem si střední školu s oborem multimedia a fotografie. Myslíte, že mám radši zatnout zuby a stát se učitelkou v MŠ s titulem nebo je lepší to vzdát a jít dělat něco jiného?
Asi to sem moc nebude patřit,ale nedá mi to se nezeptat.Píšete že máte gymnázium.Co vlastně umíte?Jinak obor fotografie...tím si myslíte že se uživíte?
Jestli se uživíte sama, je úplně jedno, jestli zůstanete na VŠ, nebo se vrátiíte o krok zpátky. Jestli Vás ale živí rodiče, konzultovala bych s nimi.
Už proto, že rodiče např. nejsou povinni platit školné na soukromé škole, jež navíc ani nezvyšuje kvalifikaci (pořád byste měla jenom středoškolské vzdělání).
Mohla byste se poohlédnout radši po středních odborných školách. I tam se hradí školné, ale spíše symbolické (na to byste si zvládla vydělat i vedle školy).
Umělecky zaměřené školy navíc bývají hodně obsazené, není moc pravděpodobné, že by Vás ještě někde vzali (netož bez talentových zkoušek). Můžeme Vám pomoci s výběrem oboru, a svěříte-li nám, co Vás zajímá.
multimédia a fotografie - nedá se to studovat i v rámci vyšší odborné školy? mám takový mlhavý pocit, že nějaký takový obor jsem někde viděla na reklamě? pokud by mi nevyhovovala VŠ, asi bych spíš zkusila VOŠ, než se vrátit na SŠ. na druhou stranu, pokud už bych se pro SŠ rozhodla, spíš bych hledala takovou, kterou mohu studovat i při zaměstnání (některé obory mohou maturanti vystudovat zkráceně či jako kurz, že mají jenom odborné předměty)