Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přípravné knihy k nový maturitě

Od: maturujici odpovědí: 10 změna:

Chci se zeptat, studuji na OA a budu maturovat z Ekonomiky, angličtiny,češtiny a potřeboval bych se zeptat nějakou dobrou knihu s přípravou k maturitám z těchto tří předmětů, aby tam bylo vše co je u maturit (sloh maturitní otázky, testy atd..) Na ceně mi nezáleží...

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mathe
hodnocení

0x

Tak to budeš zklamaný, nic takového neexistuje. Choď do školy, sleduj výuku, dělej si poznámky, plň domácí úkoly - to je nejjistější příprava ;)

annas*
hodnocení

0x

Dají se koupit knihy pro novou maturitu z češtiny a angličtiny, v nichž jsou testy z mluvnice i literatury. Pro opakování učiva jsou dobré knihy např. Český jazyk v kostce, Literatura v kostce. V nich jsou základní informace, které jsou nutné k maturitě.. Možná že je i "kostka" i z ekonomiky.. To nevím. Zeptejte se v prodejně knih, tam Vám určitě poradí.

kytka*

Co chceš dohánět před maturitou, to ti přeci do hlavy samo neskočí.*nevi* Učivo je třeba průběžně vstřebávat a ne si myslet,že zázrakem z nějaké knihy "v kostce" to zachráníš. Nenechávej nic náhodě a buď ve škole pozorný , poznáš ,že to pomáhá.*tuc*

annas*

Uvedla jsem knihu, z níž je možné si učivo zopakovat. Kniha je přehledná. I když se student poctivě učí, před maturitou si musí přece učivo připomenout. Takže s Vámi nesouhlasím, že opakování před maturitou není nutné. I dobrý student si musí před maturitou své získané vědomosti v hlavě srovnat a utřídit. Na to je "svatý týden". Záleží na něm, jak se poctivě připravoval po celou dobu studia, tedy že opravdu jde jen o osvěžení toho, co má v hlavě.

mathe