Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Trest ve škole

Od: anonymm* odpovědí: 14 změna:
Zdravím, dnes ve škole jsem řekl jedné učitelce že ji dám pěstí.
Jaký bych mohl mít postih?
(Hned v tu chvíli jsem se jí omluvil, jelikož mi to ujelo)
9. Třída

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

sebod*
hodnocení

4x

Rodiče by Tě měli seřezat jako žito. A ve škole bych Tě nechala měsíc umývat záchody. Toto si Ty nemůžeš k učitelce dovolit. I kdyby jsi měl důvod se na ni zlobit. A něco takového Ti nemůže ani "ujet".

ben®
hodnocení

1x

Dobrý den, no, pokud jste nebyl paní učitelkou ihned odtažen za ucho do ředitelny, tak zřejmě ani postih nebude. Ovšem, doma se tímto "hrdinstvím" pochlubit můžete. A na FCB už jste to dal? Zdravím!

doplněno 18.10.17 22:46:

anonymm - tak, jak to dopadlo doma? Tatík také ujel? U PC nyní sedíte nebo stojíte?

doplněno 18.10.17 23:02:

takos - je ještě možnost na toho ošklivého učitele použít střelnou zbraň . Jinak, to, co jste napsal, je fuj!

hodnocení

1x

Dozvědět se, že tohle řeklo některé mé dítě učitelce, tak si myslím, že by nějakou dobu mělo značný problém posadit se.

xy
hodnocení

1x

Ujelo ti někdy něco takového i vůči učiteli - muži?

hodnocení

0x

Hlavně to řekni doma. Buď stejný hrdina, jako jsi byl ve škole.

svatoslav
hodnocení

0x

Žasnu, co si to dnes žactvo dovolí... A pak běžte dělat kantora!

Nevím, podmíněné vyloučení se na základní škole asi nedává, nebo ano? Deváťáci jsou ve druhém pololetí jak urvaní

ze řetězu, ale napiš víc detailů k tomu, proč taková reakce, hochu?

takos*
hodnocení

0x