Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Studium biologie na vysoké?

Od: ssebi odpovědí: 1 změna:

Dobrý večer, najde se tady nějaký vysokoškolák či vystudovaný jakéhokoliv oboru biologie či zkrátka někdo, kdo mi s touto oblastí z pohledu vysoké školy nějak dokáže odpovědět? Jelikož studuji gymnázium, předpokládá se, že půjdu na vysokou. I když mám ještě čas na rozhodování, stejně mi už od prváku vrtá hlavou, jaký obor bych vlastně chtěla studovat. Zajímá mě biologie a pak také trochu chemie. Z obou dvou bych chtěla maturovat. Na vysokou jsem pak uvažovala o oboru Speciální biologie na MUNI, případně mikrobiologie nebo biologie jako učitelství. Problém mi totiž dělá především matematika, proto se k té čisté chemii zrovna dvakrát nehrnu. Nějak extra se jí nevěnuji, příliš moc mi nejde a zrovna dvakrát mě nebaví, že bych jako správný gymplák seděla aspoň třikrát do týdne nad příklady a počítala, až by se mi z hlavy kouřilo, takže mám docela obavy, že té matematiky v té biologii bude na mé síly až moc. Takže by mě zajímalo, je-li ve všech oborech biologie matiky nad hlavu. Pak by mě také zajímalo, jestli je na vysoké, ať už na MUNI nebo někde jinde, nutnost studovat až na PhD., kdybych chtěla pracovat v laboratoři a mít to jako klasickou placenou práci, než kdybych to chtěla dotáhnout až na vědce. Procházela jsem si webovky vysokých už několikrát, ale stále tomu tak nějak pořádně nerozumím, takže se obracím se zvědavostí sem, jestli tady nemá někdo nějakou dobrou radu, názor nebo poznámku. :) Všechno co vás napadne uvítám.

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

anicka*
hodnocení

3x