Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Samostudium němčiny

Od: myles999* odpovědí: 4 změna:

Máte někdo zkušenost se samostudiem němčiny? Nebo orientujete se ve výukových materiálech? Nejsem začátečník, co se chce naučit jazyk. Německy jsem se učila na ZŠ i na gymplu, prošla jsem i pokročilou gramatiku, mám z NJ maturitu, nicméně jsem nikdy neměla příležitost mluvit, němčina se mi ani moc nelíbila a tak jsem jí ani nevěnovala pozornost. Umím dobře anglicky a lámaně rusky, jenže v dnešní době to přestává stačit. Uvažuji o změně místa a v našem regionu je němčina hodně žádaná. Myslím, že mám docela "hlavu na jazyky", znám princip fungování toho jazyka, tedy nepotřebuji učitele k tomu, aby mi vysvětloval. Spíš si potřebuji gramatiku znovu projít, osvěžit, potrénovat a začít si do hlavy sypat slovíčka (to musím sama, toje jasné). Výhledově bych uvažovala o soukromém lektorovi, ale zatím bych to chtěla sama projet, osvěžit základy... Poradí někdo něco na doma? Děkuji

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

26.09.17 13:31
hodnocení

0x

Youtube

iz*
hodnocení

0x

Mohla byste totéž (případně něco jiného v podobném rozsahu) napsat německy pro představu o dosažené úrovni?

drina
hodnocení

0x
Záleží na jaké jste úrovni na YouTube různé filmy s titulkami,také je tam němčina přímo pro samouk... také doporučuji aplikaci Duolingo, kde vás rozřadí podle ,,testu" jak na tom s nj jste a dá Vám úroveň od které budete studovat na již výše zmiňované aplikaci :).. Nebo pak pro začátečníky ABC lernen Deutsch. Jinak zkuste se podívat na internet treba i na učebnici podle recenzí a ve vašem okolí na lektora :)

hodnocení

0x