Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dálkové studium pro starší

Od: vojtechmachuca odpovědí: 9 změna:

Dobrý den.

Prosím o radu v oblasti vzdělání. Nemám dokončenou střední školu strojní (mám dokončeny pouze 3 ročníky). Byl jsem mladý, hloupý a nezodpovědný. Nyní je mi 42 let a pracuji jako prodavač. Moje pozice ve firmě nemá velkou perspektivu a nejspíše ji bude majitel rušit. Jinde budu práci těžko shánět (majitel fy je můj švagr a kdyby nebyl, asi bych ani v nějaké takové firmě nepracoval, poněvadž mám oficiálně základní vzdělání). Chtěl bych získat vyuční list, nebo maturitu, abych měl ještě do budoucna nějakou šanci na trhu práce (musím se postarat o rodinu). Zkoušel jsem dálkové studium střední školy ekonomické, ale to bylo na 5 let a po roce a půl jsem musel školu opustit kvůli časové vytíženosti, stěhování a plánované rekonstrukci domu svépomocí. Existuje, prosím, nějaké studium krátkodobější nebo nějaký individuální studijní plán pro výuční list - kupříkladu obsluha CNC strojů? Moc děkuji za odpověď.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pt®
hodnocení

2x

Nevidím žádný problém, abyste si střední školu vystudoval. Pokuste se obvolat školy, které mají výuku předmětů, které Vás zajímají, možná bude ještě volné místo a pokud ne, musíte písemně oslovit školy po novém roce a zajímat se, kde by Vás přijali. 42 let není překážka, nakonec můžete být jeden z nejlepších...

doplněno 14.09.17 17:51:

Pokud Vás to povzbudí, tak já jsem sama začínala další studium ve 44 letech, je to víc, jak dvacet let a dnes jsem již v důchodu, prostě nikdy není pozdě...

vojtechmachuca
hodnocení

Děkuji za odpověď a dodání odvahy.

iz*

Dobrý večer, Vojto, kdy jste byl na té ekonomické škole? Myslím, že by bylo nejsnazší navázat na ni → pokračovat druhým ročníkem (tím byste si studium o jeden rok zkrátil). Zjistěte si u vedení školy, za jakých podmínek byste mohl pokračovat.

vojtechmachuca
hodnocení