Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Prosím o radu v oblasti vzdělání. Nemám dokončenou střední školu strojní (mám dokončeny pouze 3 ročníky). Byl jsem mladý, hloupý a nezodpovědný. Nyní je mi 42 let a pracuji jako prodavač. Moje pozice ve firmě nemá velkou perspektivu a nejspíše ji bude majitel rušit. Jinde budu práci těžko shánět (majitel fy je můj švagr a kdyby nebyl, asi bych ani v nějaké takové firmě nepracoval, poněvadž mám oficiálně základní vzdělání). Chtěl bych získat vyuční list, nebo maturitu, abych měl ještě do budoucna nějakou šanci na trhu práce (musím se postarat o rodinu). Zkoušel jsem dálkové studium střední školy ekonomické, ale to bylo na 5 let a po roce a půl jsem musel školu opustit kvůli časové vytíženosti, stěhování a plánované rekonstrukci domu svépomocí. Existuje, prosím, nějaké studium krátkodobější nebo nějaký individuální studijní plán pro výuční list - kupříkladu obsluha CNC strojů? Moc děkuji za odpověď.
Nevidím žádný problém, abyste si střední školu vystudoval. Pokuste se obvolat školy, které mají výuku předmětů, které Vás zajímají, možná bude ještě volné místo a pokud ne, musíte písemně oslovit školy po novém roce a zajímat se, kde by Vás přijali. 42 let není překážka, nakonec můžete být jeden z nejlepších...
Pokud Vás to povzbudí, tak já jsem sama začínala další studium ve 44 letech, je to víc, jak dvacet let a dnes jsem již v důchodu, prostě nikdy není pozdě...
Dobrý večer, Vojto, kdy jste byl na té ekonomické škole? Myslím, že by bylo nejsnazší navázat na ni → pokračovat druhým ročníkem (tím byste si studium o jeden rok zkrátil). Zjistěte si u vedení školy, za jakých podmínek byste mohl pokračovat.