Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěla bych od Vás poradit a slyšet názor, co dělat v mé situaci. Mám pocit, že mám smůlu. Studuji poměrně náročný obor, který jsem si tvrdě vydřela, ale pořád od rodinných příslušníku jak na školu nemám. Teď to vypadá, že mne vyhodili ze školy a já jsem z toho smutná. Jsem zadlužená a ne díky mne. Je mi 30 let, nemám školu, jsem zadlužená a ještě bez vlastní rodiny. Jak jste nabrali druhý dech a odpíchli se od dna?
Hezký den všem přeji
Petro, nemáš smůlu. Jen jsi neschopná. Studuješ 8 let, je Ti 30 let a...a NIC !Jak se odpíchnout ode dna? Najdi si práci a začni pořádně makat. Už si nehraj na studenta, na toho už nemáš věk!
S tím začátkem souhlasím, ale ta poslední věta je dost kategorická a vlastně nesmyslná. Na studium není pozdě nikdy... já se třeba ve 30 rozhodl začít studovat vysokou.
K dotazu tazatelky...
Z položené otázky nelze soudit proč jste byla ze školy odejita... jestli proto, že jste přesáhla max. dobu studia (jestli se nemýlím tak na Bc. je to 5 let a na pokračovací 3 roky), nebo jste nezvládla nějakou zkoušku, nebo jste nesplnila některou z povinností. Nicméně jak radí ostatní, je nutné si najít práci a začít platit co nejdříve dluhy, než narostou do nesplatitelných výšin.
Výhodné vdavky by mohly být též řešením, ale je otázka jestli seženete někoho, kdo si kromě Vás uváže na krk i ty dluhy.
A jak se odpíchnete ode dna? Nastavte si priority a začněte na nich pracovat, soustřeďte se na ně... tedy a) najít si práci, b) splatit dluhy, c)... atd.
Dobrý den, děkuji za názor. Já do práce chodím a vydělávám už několik let Jen bohužel to není takový plat, abych splatila věci za rodinu
Ale děkuji za názor!