Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaké má student střední školy práva?

Od: jay* odpovědí: 13 změna:
Má student střední školy právo na změnu učebny?
Třída mi nevyhovovala, je nás 22 a učíme se v malé učebně, ve které je skoro uplná tma a celkem špatný vzduch. V této učebně jsme se měli učit maturitní předměty jako je účetnictví a ekonomie. Myslím si, že na tyto předměty bychom se měli cítit dobře, abychom se soustředili více na učení.. Myslím si, že učebna na to má celkem vliv.
Proto jsem šla za učitelkou jestli by s tím něco nešlo dělat a ona mi řekla že ne ať vypadnu.. Myslím si, že by se takhle chovat neměla.
Tak jsem šla za zástupcem školy, ten mi rád vyhověl a změnil třídu.
Ale potom si mě učitelka zavolala do kabinetu s tím, proč jsem to udělala a já jsem jí řekla, že jsem to chtěla vyřešit s ní, ale že mě vyhodila.
Řekla mi, že se budem stěhovat na každou hodinu jinam a že by si musela dělat více zasedacích pořádků atk. Zkrátka jsem ji řekla, že je to její práce, tak by jí to nemělo vadit. Křičela na mě, ale já se nedala a stála za svým. Řekla jsem ji, že jako student mám také nějaká práva a ona mě poslala za zástupcem. Tomu jsem řekla, že mě učitelka seřvala a řekla, ať jdu za nim aby to změnil a on mi řekl, že nic měnit už nebude a že za ním byla před chvilkou učitelka a řikala mu, že jí to nevadí. Takže nevim proč mě tak seřvala, možná je jenom líná chodit někam jinam, protože tato malá učebna je hned vedle jejího kabinetu. Chtěla bych vědět jestli jsem na to měla právo, nebo je to takový problém... Nejlepší na tom je, že jsem dosáhla svého a stála jsem si za tím.. Přeci jenom je mi 18 a učitelé by mi měli vykat(někteří vykají). A ne mi nadávat, nejsem malé dítě, myslím si že v životě to tak je, když budu zticha, tak se nikdy nikam nedostanu..
Omlouvám se za delší článek a děkuji za odpovědi.

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Ano, takové studenty učitelé milují. Jsi stejně důsledná i co se týká tvých povinností?