Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Žádost na střední autoškola

Od: hancaa odpovědí: 2 změna:
Dobrý den, jsem ve druhém ročníku ( měla jsem v,t ve třetím, ale šla jsem později). Studuji střední zemědělskou a jelikož mám za 4 měsíce 18, tak si chci udělat řidičák. Od školy ho mám zadarmo, ale jsem nejstarší ze třídy, tak bych ho chtěla mít dřív. Co poprosím napsat na papír , jak požádat o to abych mohla dělat autoškolu? Papír pak donesu do ředitelny na schválení. Moc děkuji za odpovědi.
doplněno 06.09.17 11:18: Třídní říkala ať si podám žádost do ředitelny. Zde chci pouze poradit co tam napsat. Děkuji

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Ahoj,

jen ještě doplním, že bys měla dodržovat i formální úpravu žádosti: vzor nalezneš například zde: hotelovaskola.cz/... (nahoře je Tvoja adresa jako žadatele, píše se jméno a příjmení, odřádkuješ, Tvoje adresa - ulice a číslo, odřádkuješ, PSČ a město (mezi PSČ a město se píše dlouhá mezera, město by se mělo psát velkými písmeny)

Odřádkuješ 4x a píšeš adresu toho, komu adresuješ, stejným způsobem (tedy název Tvé školy, a jméno ředitele + funkce).

Pokračuješ pak stejným stylem jako je uvedeno ve vzoru.

Do předmětu žádosti napiš třeba: Žádost o umožnění absolvování předmětu - název /žádost o umožnění účasti na vyúce/vyučování předmětu - název předmětu

hodnocení

0x

Mám dojem, že Řízení motorových vozidel je víceméně normální školní předmět s rozvrhem do celého roku, na věk se nebere ohled. Takže se napřed zeptej třídního nebo ředitele, ale myslím, že tě zklamou a budeš muset absolvovat celou "autoškolu" s ostatními.

doplněno 06.09.17 11:27:

@hancaa: Nevšiml jsem si, že jsi ve druhém ročníku a autoškola je vlastně až ve třetím.

Takže napiš volnou formou asi takhle:

Žádám o povolení k absolvování autoškoly spolu s žáky 3. ročníku. Jako důvod uvádím, že mi již za 4 měsíce bude 18 let a ráda bych využila možnosti řídit auto co nejdříve.

Děkuji.

Podpis