Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak říct o čtyřce na konci roku

Od: studentka* odpovědí: 7 změna:
Ahoj, mám problém!
Studuji na osmiletém gymplu, jsem v tercii. Rodiče si myslí, že dostanu čtyři trojky, ale já vím, že budu mít čtyřku z fyziky. Ještě horší je, že mi dnes táta říkal, že se nemám bát říkat jim pravdu o výsledcích a že si to zlepším. Mám v plánu říct, že jelikož jsem měla angínu, tak jsem nestihla jeden z povinných pokusů v termínu a když jsem se vrátila, tak na mě profesor vybalil, že mám předvádět a já to neměla a hups! Pětka ve výkazu. Bohužel, tohle je pravda. Poraďte! Chci to říct tátovi, má volno a chci se pak vypařit, než přijde mamka.
Heslo me!
Prosím!

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

sebod*
hodnocení

0x

A co chceš poradit? Prostě to tátovi řekni tak, jak jsi nám to tady napsala. Co víc bys chtěla vymýšlet?

majka53*
hodnocení

0x

Řekni to tak jak to je, jak jsi to napsala tady a taťka to určitě pochopí. Já jsem taky raději když mi děti řeknou pravdu a nelžou mi. Je to jen známka a určitě si to vylepšíš. Tak hlavu vzhůru a bude to ok :)

studentka*
hodnocení

Problém je v tom, že jsem strašně nervózní. Už takhle mám tříletého bratra a roční sestru a strašnou profesorku. Máma vždycky začne křičet a nesnáší mě za to. Nesnáším selhání a nejradši bych prostě pro výzo nešla a zdrhla někam do lesa. A aby toho nebylo málo, měli dneska svatbu. Mamka si brala mého tátu a já si kvůli tomu přijdu na dně, že všechno kazím. Vždyť já už jdu pro radu radši sem, protože nemám přátelé.
sebod*

Áááále, nic nekazíš ;). V takových pocitech se neutápěj. A nikam do lesa nezdrhej, prší tam, ještě nastydneš a začátek prázdnin strávíš v nemocnici.

fiser22*

Nic není tak horké jak to vypadá a s odstupem času vám to pak přijde úsměvnější a úsměvnější jaké jste měla teď "strašné" starosti .) řekněte pravdu, ony ty následky lži by mohly být mnohem horší .) a zkuste to vzít z druhé strany - taky to klidně mohla být pětka a reparát

tondac*