Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Propadnutí kvůli zdravotním problémům?

Od: gabinka odpovědí: 7 změna:
Dobrý den ,je tu učitel či někdo kdo se v tomhle orientuje a poradil by mi? :) PROSÍM O RADU O NIC JINÉHO...
Minulý rok jsme si celá třída stěžovala na učitelku AJ důvodem bylo ,že přišla do hodiny sedla si nám dala napsat didakticky test,sloh,speaking .. obcas jsme něco udělali v AJ ...ředitel to neresil a učitelka ještě přitvrdila. Když jsme na školu přišla měla jsme problémy s AJ a učitelka mi nabídla doučování za které ale chtěla peníze a na vysvědčení mi dala 2. Když jsem to řekla ve škole dala mi v druhém ročníku za 5 i když průměr byl pod 4 a odůvodnila to tak ,že nic neumím (jsem sice slabší student ale snažím se a v hodinách aj nas pani učitelka nic neuci jen zada praci aby nemusela nic delat jen sedět na prdeli a koukat z okna) reparát jsem dala na pohodu... tento rok jsem druhém pololetí onemocnela byla mi zjištěna porucha OCD a porucha paměti (stále se hledá diagnóza) tak jsem ve škole hodně chybela...průměr jsme měla čistou 4 ...učitelka mi dnes dala didakticky test který jsem nesplnila o 5 bodů a s úsměvem řekla ,že se uvidíme v srpnu. Může tohle učitel udělat když mám takové problémy? Když test psala celá třída dostali test který si mohli procvičit předem a malou váhu známky,jae dostala test peta a váhu maturity 25 , semnou psalo dalších 5 lidí o nenapadlo ale reparát čeká jen mě...

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Aaaach, zase jedna ukřivděná! *zed**zed**zed*

Polovina studentů dnes nic neumí.., ale každý z nich má k tomu papír od lékaře s diagnózou.
To přece není žádná katastrofa, práce je dost a dost pro všechny i bez požadavků na extra vzdělání.

práce je dost a dost pro všechny i bez požadavků na extra vzdělání
To se mýlíte - viz nedávný dotaz o povinnostech ÚP ;)

Přesně tak...Ukřivděná.