Nejste přihlášen/a.
Hledám někoho, kdo mi vypočítá příklady z matematiky, nejléle s popisem postupu. Jedná se o větší množství učiva k maturitě. Samozřejmně za odměnu.
Vypočítané příklady jsou ve sbírkách. Za dob mého studia jsme si velmi dobré kupovali ruské. Rusové používají na matematiku a fyziku latinku, takže není nutné ani znát azbuku. Známí autoři byli Děmidovič a Minorskij.
Děkuji za poučení, možná způsob jak si říci o pomoc nebyl zrovna v souladu s pravidly, za to se umlouvám a svůj příspěvek smažu. Připomínky o tom, jak se dnes kupují tituly a podobně za úplatu jsou pravdivé, ovšem v tomto případě trochu mimo mísu. Vše jsem chtěla jen pro vlasní kontolu, nejsem totiž žádná rozmazlená dcerka ruských zbohatlíků a kupovat si žádné vzdělání nehodlám a ani v tomhle chodit neumím. Nechtěla jsem nikoho urazit, jen si myslím, že dnes někoho bezplatně požádat o pomoc se rovná neuspět. Možná máte jiné názory, ale já osobně mám rodinu a chodím do zaměstnání a studuju dálkově. Časově si nemůžu dovolit dojíždět na doučování, takže se snažím vyřešit své problémy po svém.
fia225, Vaše odpověď a zadaná otázka, je úplně jiné kafe. Věřte mi, že jsem také studovala při zaměstnání a měla jsem rodinu, ale věděla jsem, že když budu chtít něco ošulit, tak ošulím především sebe. Tak hodně studijních úspěchů. PT /stařenka/
Uznávám, že " otázka" nebyla zrovna štastně zadaná. Ale opravdu jsem nepovažovala za nutné do celé této věci tahat soukromí a vysvětlovat atd. Navíc si nemyslím, že soudit někoho bez širších souvislostí je správné... tím spíš, že když si jeden kopne, ostatní se přidají. Nechci nic šulit, ale kapacita času je prostě daná. Nevidím velký rozdíl mezi tím, jestli zaplatím někoho za doučování a tím, zda se připravím sama s tím, že budu mít podklady. Jinak děkuji za přání úspěchu, i já ho ostaním přeji.