Jmenují se Petra(Řikejte mi Peťo).Je mi 14 a zamilovala jsem se do učitelky z hudebky.Ji je kolen te 40.Znám ji jen z hodiny.Když je v hodině je mi s ní dobře.Pořad musim byt s ní a chtěla bych ji poznat vic.Každou přestávku za ní chodim moc dobře se a ni povida.Ostatnim učitelkam to je už otravné,že za ní chodim.Je strašně hodná a moc mila.Usmívá se na mě. A rozumíme si aż moc.Ráda si s ní povídam i o osobních věcech a můžu ji říct cokoliv. Zdá se mi,že je jediná učitelka na škole které důvěřuju.Ostatní dětcka na ní nadávají a jsou hnusní.Mě se to nelíbí a říkám jim aby s tím přestaly. Nelíbí se mi jak se k ní chovaji.Jsou na ní hnusní . Co mám dělat? Právě teďkom bude odcházet na konci školního roku.Bude mi chybět a už nebudu mít člověka,kterému můžu říct cokoliv. Co s tím mám dělst? Prosím poraďte Budu moc ráda za radu.
Jen doplnim kolegyne nade mnou - prestan ji proboha kazdou přestávku navstevovat. Mozna se usmiva, nechce te odmitnout, urazit, nebo proste nedokaze rict ne, kdyz pises, ze na ni jsou ostatni hnusni. Jako kazdy ucitel oceni chvili klidu mezi hodinami, ne aby do ni kazdou prestavku nekdo klaviroval.
liska*
Co máš dělat? Nic nedělej! To se stává, to je život.
No jo, to je v Tvém věku úplně normální. Paní učitelka Ti zřejmě v něčem imponuje a chtěla bys jednou být jako ona. Univerzální rada, jak se vyrovnat s rozloučením s milovaným/ obdivovaným člověkem, zřejmě neexistuje. Určitě ale v životě potkáš ještě více lidí, kteří pro tebe budou hodně důležití. A na paní učitelku si můžeš uchovat pěkné vzpomínky (třeba se ještě někdy uvidíte).
Ildika ti odpověděla úplně správně. Já jen dodám, že jediné, co pro milovanou učitelku můžeš udělat, nechej ji napokoji! Neříkej nikomu nic, nesvěřuj se, nevysvětluj! Nekomplikuj ani jí, ani sobě, život. Je to dětská láska, kterou by lidé nemuseli dobře pochopit.