Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Eukaryotické a prokaryotické buňky

Od: chucky* odpovědí: 4 změna:

Vyberte, co není společné pro eukaryotické a prokaryotické buňky:

a) vlastní genetický aparát
b) schopnost autoreprodukce
c) ohraničení membránou
d) přítomnost chromosomu
e) schopnost mitoticky se dělit
f) přítomnost membránových organel
Může být správně i více odpovědí.
Zase sedím nad cvičením do biologie a nevím si rady. Studuji dálkově, takže na to nemám ani moc čas, prosím pomozte...

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

annas*
hodnocení

2x

Překopírované z referátů na různých stránkách. Srovnejte si podle Vašich otázek.

Prokaryota - jednobuněčné organismy s jadernou hmotou bez membrány. Chromozomů - 1, Dělení jádra mitózou - není, Jaderná membrána - není. Vlákno DNA není zpravidla Jádro (karyon) j vždy přítomné. Je ohraničeno dvojitou genetická informace ve formě DNA. Obsahují i membránové organely jako mitochondrie, Golgiho aparát, endoplazmatické retikulum, vakuoly / lyzosomy (nesprávně lysozomy) či plastidy, které u prokaryot nenajdeme.

chucky*
hodnocení

Annas děkuji*palec*

hodnocení

0x

Vidím, že se nikdo neozývá; já sám neporadím, ale na Wikipedii je toho dost. Nebude tam i správná odpověď?

doplněno 24.03.10 09:27: Začal jsem s googlem a heslem eukaryotické a prokaryotické buňky a na wikipedii mne to nasměrovalo hned, tam opravdu jsou stránky, které se mi zdají příhldné.

fidonet*
hodnocení

0x

trošku zagoogluj. Dnes je to jednoduché, sedneš k PC a máš výsledek. My kdysi museli zajít do knihovny a hledat .. a učit se ... a třeba proto si to dnes pamatujeme.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.