Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer, potřebovala bych poradit mám hned několik problémů s učením , ikdyž to není s učením ale něco, co souvysí s nízkým sebevědomím, introvercí, stydlivostí, sluchem a pod...
Mám problém s tím, že když jsem zkoušená tak nejsem schopná odpovídat na otázky, na které vím odpověd... Dělá mi problém komunikace když komunikuju tak mám omezený slovník, zasekávám se, nedokážu se soustředit a většinou dostanu okno a to ikdyž jsem si jistá, že látku umím. U písemného zkoušení už takový problém nemám ale také mi to není příjemné a většinou nenapíšu do testu věci, které vím ale nenapadne mě je tam napsat, protože mi vypadnou z hlavy... Zkoušela jsem si fake zkoušení kdy jsem si dávala otázky, které by mi pravděpodobně učitelka mohla položit při zkoušení a celkem jsem se sebou byla zpokojená ale když jsem přišla do školy a náhodou byla zkoušená a učitelka mi položila jednu z otázek, které jsem si doma zkoušela tak jsem se zasekla a učitelce nic neřekla...
Celkem dost mi tento problém dělá nepříjemnosti a to i mimo školu... Dělá mi problém něco zdělit někomu koho moc dobře neznám a tak... Hodně lidí mi říká, že mám nízké sebevědomí a myslím si, že to je asi pravda ale určitě to není způsobené jen tím... Jsem hodně uzavřená a moc nekomunikuju... Když jsem byla v pedagogické poradně tak mi paní, co tam byla řekla, že mi asi dělá problém sluch... Nejdřív si myslela, že špatně slyším ale potom po více testech přešla k tomu, že mi dělá problém zpracovat to co slyším ... Tohle všechno by asi vysvětlovalo, co a proč mi dělá problém ale proč ale mám problém s mnohem více věcmi... např když píšu diktát a snažím se ho napsat správně ale i tak po opravě učitelkou zjistím, že tam mám milion chyb, které vím, že mám špatně a proč... Jsem schopná napsat mlýn s měkkým i a podobně... Nejhorší je když si čtu star zprávy na fb a vidím ty chyby , co píšu... Hrůza...