Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Studium či praxe

Od: kluk512* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, rád bych se zeptal na Vaše názory ve smyslu studia a praxe. Když jsem se ptal ve škole, jsou všichni pro studium, když lidí z praxe jsou všcihni pro práci. Studuji dvě vysoké školy, pedagogiku Informatiky a Inženýrskou informatiku,( obojí prvním rokem magisterského studia), ale příjde mi že žejména ten druhý obor mi nic moc nedává a studium mě vesměs nebaví a musím daleko dojíždět,ale chtěl bych rozhodně pracovat v IT sféře.. Tak by mě zajímaly vaše názory, zda dostudovat obě školy či jednu a nebo radějí jít úplně mimo do praxe...

Díky

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

karlisek*
hodnocení

0x

Podle mého je dobré zkloubit teorii s praxí. Ono jedno bez druhé jde dělat, ale nedává to úplně smysl. Myslím, že je potřeba mít slušný teoretický základ, který ideálně mít možnost vidět aplikovaný v praxi. Aspoň mě to hodně kdysi pomohlo ... najednou se mi to začalo spojovat - to, co mi říkali ve škole, mi rázem nepřipadalo jen jako "nějaké teoretický zbytečný nesmysl". Stejně tak, když jsem řešil nějaký úkol v práci, mnohdy mi pomohlo k vyřešení, že mám slušnou teoretickou základnu. Nesouhlasím s názorem mnohých, že teorie je k ničemu ... není ... stačí si to spojit s tím, co reálně řešíte v práci.

Tedy mé doporučení - vydržte (alespoň) u jednoho z oborů (ve kterém chcete jednou pracovat) a začněte hledat cestu, jak si to studium obohatit něčím praktickým ... využijte toho, že máte ještě pořád čas studovat. Jednou v práci najednou zjistíte, že byste rád studoval, ale už nebudete mít ten čas...

kluk512*
hodnocení

Děkuji za odpověď :)