Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

3 měsíce na zahraniční SŠ?

Od: aufnehmen odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

jsem studentka SŠ a chtěla bych strávit 3/6 měsíců (popř. i jeden školní rok) na škole ve Španělsku. Bohužel jsem se ale dívala na internet a takovýto pobyt mě přijde tak na 150 000 Kč, což si skutečně nemůžu dovolit. Nevíte o nějakém ověřeném způsobu, jak tam být a třeba chodit na brigádu, která by mi pobyt z velké části zaplatila? Je to možné? I kdyby to mělo být jen na ty 3 měsíce, lepší něco než nic. Na městu mi nezáleží, ale chtěla bych bydlet ve stejném městě, kde bych navštěvovala i školu.

Děkuji předem za odpovědi.

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

balzerka
hodnocení

2x

Tam nevím, na to jsou tam nějaké agentury, ale prázdniny před tím bych jela někam na západ vydělávat. Sezonní práce v zemědělství nebo při obsluze v letoviscích.

hodnocení

2x

a zkusila jste se poradit u vás ve škole? já teď s děckem obíhám dny otevřených dveří na středních školách a na jedné z nich nás provázela nějaká studentka, celá nadšená, že na jaře poletí na tři měsíce studovat do USA - výměna s americkými studenty + nějaký stipendijní program. a o těch stipendijních programech pak mluvil i ředitel školy (že pro studenty je to ohromná zkušenost, že jim odjíždí i na půl roku, na rok), ale já mám děcko teprve v osmičce a uvažovat na studijními stipendii je pro mne ještě brzy, takže mi to šlo jedním uchem tam a druhým ven. ale určitě máte ve škole nějaké studijní oddělení, tam by mohli pracovníci vědět, jaké jsou možnosti na získání stipendia.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.