Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Studuju na čtyřletém oboru s maturitou, jsem teď ve druhým ročníku a je to zaměřené na vozidla, nedavám to tam ohledně známek.. nejhorší je pro mě Aj od začatku druhaku mám samé 5,5,5,5,5,5, propadám ještě ze 3 dalších ale to je tím že jsem se na to neučil a to bych dokázal zlepšit, ale angličtinu prostě nechapů a nevím jak se to prostě mám naučit, uvažuju hodně nad tím že když takhle pojedu dále až do čtvrťaku a potom nasledně budu dělat maturitu kterou si myslím že nedám.. tak budu muset studovat od znova na jinačí střední škole. Moje otázka je taková jestli by bylo možné teď ve druhaku přejít na 3 letý s vyučním listem ale a bych nastoupil do druhaku a nedělál znova prvák.. Takhle to uděli 2 kamarádi minulý rok bez problémů.. určitě bych přestoupil na obor zaměřený na vozidla (automechanik). Nemám ani tucha jak toto udělat.. ale na maturitu se určitě necitím po tom všem co říkají učitele a jaké mám teď známky. Děkuju za rady
Přestup schvaluje a podmínky přestupu vydává ředitel nové školy. Ptej se tam. Co nejdříve. Ať tam rodiče zavolají hned příští týden.
I na automechanikovi se povinně učí 1 cizí jazyk a skoro na 100% to bude angličtina (někde budeš mít možnost zvolit němčinu, jestli jsi ji už měl a mohl by ses znalostmi zařadit do výuky jazyka ve druháku). Věř mi - angličtina je o hodně lehčí než němčina.
Přehled uč.oborů a škol.
Náhodně tady projíždím školy nabízející /... a narazil jsem na alespoň jednu, kde se dá místo angličtiny nebo němčiny zvolit ruština. Ta je asi pro Čecha nejjednodušší. Musí se ale naučit azbuku a zase bys musel mít už znalosti na úrovni jiných druháků.