Nejste přihlášen/a.
Jsem ve druháku na hotelové škole, studuju obor Cestovní ruch (s maturitou). Do budoucna bych ráda učila klidně na základní škole, a to zeměpis, třeba v kombinaci s Čj. Nevíte,jaká vysoká škola by se na tohle hodila? Všude vidím jenom učitel přírodopisu, tělocviku, ICT, ale zeměpis nikde... A o nějaké kartografii vůbec nechci slyšet Vzhledem k tomu, že moje manuální zručnost klesá k bodu mrazu, nechtěla bych např. rýsovat mapy a tak... Prostě říkat dětem, že hlavní město... je ... Poradíte mi?
Na Ped. fakultě MU se normálně vyučuje pedagogické asistenství (Bc.) + učitelství (Mgr.) zeměpisu. Ale počítejte s tím, že ten zeměpis tam není zdaleka tam zábavný jako na ZŠ / SŠ. Já jsem zeměpis vždycky zbožňovala (hl. orientaci na mapě), ale když jsem viděla kamarádčiny zápisky z přednášek, byla jsem ráda, že jsem přemohla dřívější pokušení jít studovat tento obor. Nebavilo by mě to - připadalo mi, že to má snad blíže např. k fyzice.
muni.cz/... - informace o oboru
Víš co? Tak já dám test: bez googlení a dlouhého přemýšlení
Hlavní město
- Austrálie
- Izraele
- Kanady
S tím Tel Avivem je to ale trochu problematická situace. Většina států na světě považuje za hl. město Izraele právě jeho, i když Izraelité sami ne.