Obchodní akademie praxe?

Od: Datum: 09.10.16 12:20 odpovědí: 6 změna: 09.10.16 14:33

Dobrý den, studuji 3. ročník obchodní akademie a v dubnu máme praxe. Zatím nám učitelka řekla základní informace. Chci začít už teď, protože nechci skončit na praxi, která nemá s mým oborem nic společného. Píšu sem, protože bych byl rád kdybyste mi poradili, jakýb způsobem je nejlepší hledat. Upřímně si myslím, že ty praxe zas takový smysl nemají, hlavně když firmy vědí, že jsem tam víceméně ze školní povinnosti a že není jistý zda bych mohl být jejich budoucím zaměstnancem. Hledal jsem různě na internetu a nenašel jsem žádnou stránku, kde by byly nabídky praxí pro lidi v mém věku, tudíž je asi nejlepší namátkově kontaktovat místa kam bych chtěl jít. Viděl bych to na nějakou banku, snad to není moc naivní představa. Otázka je, myslíte, že tam mám poslat email? Nebo zajít přímo na centrálu? Mám jít sám nebo s rodičem? Také bych chtěl slyšet váš názor na praxe, protože podle mě pokud se nedostanu někam, kde je někdo opravdu ochoten pomoci, tak víceméně budu akorát někomu na krku, který má dost své práce dost a maximálně něco málo okoukám, ale moc mi to nedá :). Budu se snažit být sebedrzejší a zajímat se o vše možné, ale zda mi ten člověk bude ochoten pomoci již není v mých silách :). Ocením také každé info o kterým si myslíte, že by mi mohlo pomoci. Předem děkuji za pomoc.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 09.10.16 12:56

Syn má také OA a dělá v bance. Určitě by Vám praxe tam, ale i kdekoliv jinde, prospěla a smysl každopádně má! Syna se zeptám, už si bohužel nepamatuji, jak to kdysi s praxí měl?

Jinak si asi vytipovat místa, nevím, odkud jste, ale klidně bych zkusila FÚ , banky, správu soc.zabezpečení, nebo katastr, prostě vše co máte v dosahu. Pošlete e-mail, s rodiči tam v žádném případě nechoďte.