VŠ pro účetnictví bez matematiky?

Od: Datum: 16.09.16 15:21 odpovědí: 7 změna: 18.09.16 15:36

Nevíte o soukromé VŠ v Praze, kde jde vystudovat 3-letý bakalářský obor účetnictví, ale není v 1. ročníku povinná matematika?

Vybudoval jsem firmu, mám zaměstance, po určité době jsem zjistil, že mi schází právnické vzdělání a tedy jsem si právo dodělal, byť tedy jen na soukromé VŠ (obor Právo v podnikání), ale zde získané základy práva mi pro mé potřeby naprosto postačují (typicky základní kontrola smluv, něco specifičtějšího už zadávám advokátní kanceláři). Studium mi pomohlo i v tom, že jsem nyní schopen s mou advokátkou komunikovat a rozumím jí a vím, co od ní chci. Předtím jsme si nerozuměli, jelikož jsem byl laik.

A v další fázi zjišťuji, že mi schází znalosti účetnické, finanční a ekonomické. Cítím potřebu tyto znalosti získat a to alespoň na základní vysokoškolské úrovni. Nemám ambice fušovat do práce auditorům Účetní mám vnitrofiremní, ale odpovědnost leží na mně a já se potřebuji orientovat i v detailech, nebude mi stačí tedy pouhý rychlokurz.

Mám ale problémy s matematikou, kdy na gymnáziu jsem z matiky propadl a opakoval ročník. Kvůli matematice bych tedy bohužel neprošel první ročník a zajímavé a podstatné přednášky začínají až ve druhém ročníku.

Pátral jsem po webech veřejných a soukromých VŠ ekonomického směru a všude matematika v prvním ročníku je. Nevylučuji však, že jsem některou přehlédl.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: paw®
Datum: 16.09.16 16:14
Bez matiky to nejspis nepujde. Ake kdyz jste vychodil pravnicinu, tak si doplatte doucovani. Ekonomicka matika neni nic tezkeho.
doplněno 16.09.16 17:10: Tak ono vlastne prednasky jsou verejne. Cili proc nechodit kam je treba. Beztak byste to delal dalkove. Nejde o to skolu udelat (ve vasem pripade), ale nabrat znalosti
Ohodnoceno: 1x