Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Krátký překlad z němčiny

Od: kytka39 odpovědí: 2 změna:
vielen Dank für Ihre Nachricht. Laut unserem System haben Sie die Überweisung zwar jeweils korrekt eingegeben, diese aber im Anschluss nicht mit einer TAN freigegeben. Erst durch die Eingabe der TAN kann die Überweisung bearbeitet werden. Sie können entweder versuchen, die Batterien des TAN-Generators zu wechseln und anschließend erneut eine TAN generieren oder Sie bestellen einen neuen TAN-Generator im SparkassenShop. Prosím o překlad. Moc děkuju P-

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

iz*
hodnocení

3x

Zadala jste správně převod, ale nepotvrdila jej zadáním TAN (to je nějaký kód?).

Máte zkusit vyměnit baterie v gerátoru TAN a následně vygenerovat nový TAN, nebo si můžete objednat nový generátor TAN.


doplněno 15.06.16 22:37:

@Amper: Děkuju.

TAN je Transaktionsnummer, jednorázový transakční kód, tedy kód platící pro jedinou operaci

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]