Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jsem momentálně na střední škole a byl dlouho nemocný. Překročil povolených 30% u každého předmětu, a teď nějak nevím co dál. Ptal jsem se učitelů a ty mi ve většině řekli, že mi známku nedají. Kolik mužů mít Neklasifikací?
Asi takhle... Pokud jsi nechodil do školy,tak nemáš známky. To je logické. Jak ti ji tedy mají dát,z čeho?... Z nuly těžko. Tudíž,dle mého soudu,můžeš mít neklasifikováno teoreticky ze všeho.
tompouk
Děkuji za odpověď. Samozřejmě, nemohou mě klasifikovat, když nemají z čeho, to chápu, zajímalo mě pouze zda mohu mít Neklasifikaci ze všeho či rovnou propadám.
tomaslad*
Objednej se zítra k řediteli na audienci a domluvte se, jak to vidí on, to je směrodatné... Pak dej vědět jak jsi dopadl.
Do dalšího ročníku postoupíte, pokud budete klasifikován ze všech předmětů. Teď je teprve třičtvrtěletí, takže ještě máte čas dohnat učivo a známky. Domluvte se s jednotlivými učiteli. Pokud už něco nestihnete do poloviny června (uzavírání známek), jde všechno ostatní vyřešit tzv. doklasifikací (přezkoušení žáka v náhradním termínu), nejpozději do konce září - termíny stanovuje ředitel školy. Zeptejte se na termíny a podmínky u vás ve škole.