Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kolik mohu mít Neklasifikací?

Od: tompouk odpovědí: 7 změna:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jsem momentálně na střední škole a byl dlouho nemocný. Překročil povolených 30% u každého předmětu, a teď nějak nevím co dál. Ptal jsem se učitelů a ty mi ve většině řekli, že mi známku nedají. Kolik mužů mít Neklasifikací?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x
Asi takhle...
Pokud jsi nechodil do školy,tak nemáš známky.
To je logické.
Jak ti ji tedy mají dát,z čeho?...
Z nuly těžko.
Tudíž,dle mého soudu,můžeš mít neklasifikováno teoreticky ze všeho.
tompouk
hodnocení

Děkuji za odpověď. Samozřejmě, nemohou mě klasifikovat, když nemají z čeho, to chápu, zajímalo mě pouze zda mohu mít Neklasifikaci ze všeho či rovnou propadám.
tomaslad*

Objednej se zítra k řediteli na audienci a domluvte se, jak to vidí on, to je směrodatné... Pak dej vědět jak jsi dopadl.

kvitko*
hodnocení

1x

Do dalšího ročníku postoupíte, pokud budete klasifikován ze všech předmětů. Teď je teprve třičtvrtěletí, takže ještě máte čas dohnat učivo a známky. Domluvte se s jednotlivými učiteli. Pokud už něco nestihnete do poloviny června (uzavírání známek), jde všechno ostatní vyřešit tzv. doklasifikací (přezkoušení žáka v náhradním termínu), nejpozději do konce září - termíny stanovuje ředitel školy. Zeptejte se na termíny a podmínky u vás ve škole.

školský zákon: zakony.centrum.cz/...

tery*
hodnocení

0x