Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Studium naturopatie

Od: shine* odpovědí: 6 změna:
Neví někdo jak a kde se dá studovat v ČR (nebo i v zahraničí) naturopatie, popř. homeopatie nebo jiné přírodní medicíny...Pokud možno aby to bylo přijatelné finančně...

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

michala*
hodnocení

3x

Zkuste kontakt na Homeopatickou akademii v Praze 5( alternativa.cz/... ), Homeopatickou fakultu v Brně ( homeopaticka-fakulta.cz/... ) nebo Akademii klinické naturopatie v Mostě ( fakulta-naturopatie.webga/... )

papene*

gibina*
hodnocení

0x

Ja studuji 3tim rokem Naturopathic Nutrition v Londyne CNM, kde jsou i kurzy Homeopathie, Cinske Mediciny, Nutrition, Herbal Medicine... www.naturopathy-uk.com £ 3000 rocne vcetne praxe a knih.

studentka11

Ahoj, ja prave premyslim o tom, ze bych zacala studovat naturopathic nutrition v londyne na stejne klinice. jak se ti to libi? zuzka

denisa*
hodnocení

0x

Ahoj,

zaujimam sa o ten isty problem,ako ty, teda kde sa da studovat odbor naturopatia. Po mojom surfovani po internete som zistil ,ze v krajinach ako Slovensko a Cesko je to uplne zabite..Niektori ludia vobec nevedie co to vlastne je :(((( Ja osobne zijem v zahranici a viem, ze tento odbor mozes studovat vo Francuzsku,v Belgicku, ak ovsem ovladas francuzstinu,a da sa studovat taktiez v mnohych mestach Talianska. Takze,ak sa rozhodnes a chces info, studovat v jednej z tychto krajin, napis mi, dam ti info. Homeopatia sa da studovat aj Cesku a na Slovensku.Drzim palce a pokial by si ty vedel o studiu na Slovensku,alebo v cesku,daj mi vediet. Srdecna vdaka a dopocutia :)

Denis

shine*
hodnocení